صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
در گفت و گو با آنا؛

حمید درخشان : در هفته ششم به آمادگی می‌رسیم / بازیکن گرجستانی در حد و اندازه‌های نفت نیست

سرمربی تیم نفت تهران از شرایط خوب تیم تیم خبر داد و گفت: تمرینات ما روز به روز بهتر می شود و در هفته ششم به اوج آمادگی خودمان می رسیم.
کد خبر : 199683

حمید درخشان سرمربی تیم نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره شرایط نفت تهران گفت:«هفته گذشته با اینکه تیم بدنسازی نداشت و شرایط خوبی هم بر آن حاکم نبود اما مقابل سپیدرود به برتری رسیدیم و همین پیروزی باعث شد تا بازیکنان انگیزه پیدا کنند. تیم نفت با همه سختی‌ها و مشکلاتی که دارد برای حضور قدرتمند در لیگ تلاش می‌کنند در حال حاضر تمرینات ما روز به روز بهتر می شود و به زودی به آن شرایط ایده الی که در نظر داریم می رسیم.»


وی ادامه داد:«‌طبق برنامه ریزی‌های ما بازیکنان در هفته ششم به آمادگی می رسند. هفته گذشته بازیکنانم چندساعت مانده به بازی مقابل سپیدررود انتخاب شدند و از همین روی شناختی کمی از آنها داشتم، اما با این حال در بین دو نیمه حریف را آنالیز کردیم و توانستیم در همان زمان کم به برتری برسیم.»


سرمربی تیم ملی نفت در مورد بازی هفته دوم این تیم با فولاد اظهار کرد: «شناخت خوبی از بازیکنان و کادر فنی فولاد داریم. البته این تیم بازیکن مصدوم زیاد دارد اما با همه این تفاسیر نباید از آنها غافل شد. مطمئنا برد ما مقابل فولاد انگیزه مان را برای بازی مقابل پرسپولیس بیشتر میکند.»


درخشان با بیان اینکه بازی مقابل پرسپولیس تیم قهرمان فصل گذشته سخت خواهد بود، گفت: «پرسپولیس امسال شرایط خیلی خوبی دارد و من هیچ ایرادی در این تیم نمی بینم. به طور حتم بازی کردن هر تیمی مقابل پرسپولیس سخت خواهد بود و کار ما هم مقابل این تیم دشوار است اما تمام تلاشمان را می کنیم تا مقابل این تیم به بهترین شکل به میدان برویم.»


درخشان همچنین در پایان در مورد وضعیت بازیکن گرجستانی عنوان کرد:«این بازیکن هنوز با تیم تمرینات گروهی انجام نداده است. البته تمام تلاش ما این است که او در فرم آمادگی بماند اما به نظرم در حد و اندازه تیم ما نیست و باید برای آن فکری کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر