صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
در گفت وگو با آنا؛

محسن طاهری: حق تیم‌های شهرستانی در مراسم انتخاب برترین ها ضایع شد/ چهار هفته طول می کشد تا سپاهان آماده شود

مدیرعامل سپاهان گفت: من به نمایندگی از مجموعه سپاهان گلایه‌های خودم را در مورد مراسم بهترین‌های لیگ گفتم و همه شاهد بودند که حق سایر تیم‌های شهرستانی در این مراسم ضایع شد.
کد خبر : 199616

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،تیم فوتبال سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر چند سالی است که شرایط خوبی ندارد و نمی‌تواند خودش را به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ برتر معرفی کند. سپاهانی‌ها در این فصل امیدوار هستند با خریدهایی که انجام داده‌اند و همچنین حضور زلاتکو کرانچار روی نیمکت این تیم بتوانند نتیجه قابل قبولی در لیگ برتر کسب کنند.


محسن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط سپاهان در هفته نخست لیگ برتر گفت: «بازی‌ها در هفته‌های نخست لیگ برتر شرایط خاصی دارد و تیم‌ها بخاطر عدم شناخت نسبت به یکدیگر نمی‌توانند آمادگی کامل خودشان را نشان دهند. ما هم مانند سایر تیم‌ها هنوز به فرصت نیاز داریم تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. معمولا تا هفته چهارم باید صبر کرد و از این هفته شرایط آمادگی تیم‌ها به فرم آیده‌آل خودش می‌رسد.»


وی ادامه داد: «در هفته اول مقابل سایپا به تساوی رسیدیم که البته سایپا تیم قدرتمندی است و مربی بزرگی روی نیمکت خودش دارد. در هفته دوم هم باید در مشهد مقابل پدیده به میدان برویم که بازی سختی است اما ما تمام تلاش خودمان را برای کسب پیروزی انجام می‌دهیم.»


مدیرعامل سپاهان در رابطه با عدم استقبال هواداران این تیم از بازی‌های خانگی بیان کرد: «ورزشگاه سپاهان یکی از مجهزترین ورزشگاه‌های ایران است و نکته مهمی که در مورد نقش جهان حائز اهمیت است، دسترسی آسان مردم اصفهان به این ورزشگاه است. ما امکانات خوبی را برای حضور مردم در ورزشگاه مهیا کرده‌ایم اما گاهی اوقات شرایط ترافیکی در روز بازی باعث می‌شود که مردم ترجیح دهند بازی را در خانه تماشا کنند و این مساله هم دست ما نیست و پلیس راهور وظیفه کنترل ترافیک شهر را بر عهده دارد.»


طاهری در مورد درخواست 100 میلیونی سپاهانی‌ها از باشگاه ذوب‌آهن برای برگزاری هر بازی این تیم در نقش جهان گفت: «هنوز این موضوع به تایید نهایی نرسید و هیات مدیره باشگاه در حال بحث و بررسی برای پیدا کردن راه حل مناسبی برای این موضوع است.»


وی در رابطه با گلایه‌هایی که باشگاه سپاهان نسبت به برگزاری مراسم بهترین‌های لیگ داشت افزود: «من به نمایندگی از مجموعه سپاهان گلایه‌های خودم را در مورد مراسم بهترین‌های لیگ گفتم و همه شاهد بودند که حق سایر تیم‌های شهرستانی در این مراسم ضایع شد. امیدوارم در سال‌های آینده شاهد برگزار مراسم بهتری باشیم و از همه تیم‌ها که برای پیشرفت فوتبال ایران زحمت کشیدند تقدیر شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر