صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴

رئیس واحد کازرون: با تلاش دولت تدبیر و امید به آزادی نفت هم برسیم

مراسم جشنی به پاس سی و سومین سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت مردم دزفول قهرمان با حضور اساتید، کارکنان و جمعی از رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس در دانشگاه ‎آزاد اسلامی کازرون برگزار شد.
کد خبر : 19960

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد کازرون با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزادی خرمشهر گفت: جنگ نابرابر بین ایران و دنیا شکل گرفته بود و تنها وجود رهبری حضرت امام‎خمینی (ره) و یاران ایشان از جمله آیت‎الله رفسنجانی و ایستادگی، پایداری و شهامت رزمندگان اسلام موجب پیروزی ما در آن جنگ شد.


دکتر سیاوش شریفی افزود: اگر خاطرات آیت‎الله رفسنجانی را از طریق کتاب های وی مطالعه کنیم متوجه خیلی از ناگفته‎‌های جنگ خواهیم شد و از کارشکنی و خیانت‌های بنی‎صدر که به عنوان رئیس جمهور وقت با دشمن همراهی و همکاری می‌کرد می‌شویم.


رئیس واحد کازرون با بیان اینکه رئیس‌جمهور ما گفت امروز فروش نفت ما مانند خرمشهر از سوی ۱+۵، اشغال شده است و نمی‌گذارند نفتی را که از آن این مردم است، بفروشیم و ما باید خرمشهر نفتمان را آزاد کنیم، افزود: امیدواریم که زیر سایه مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان و تلاش دولت تدبیر و امید به این آزادی هم برسیم.


فرمانده پادگان ۰۷ ارتش در کازرون هم اظهار کرد: در ابتدای جنگ مشکلات و ناهماهنگی فراوانی در جبهه‌ها وجود داشت که از سوی رئیس جمهور نالایق وقت ایجاد می‌شد و موجب عدم هماهنگی لازم در بکارگیری از توان نیروهای مردمی در جبهه‌های جنگ می‌شد و با ایجاد اختلاف بین سپا و ارتش دشمن در خاک ما نفوذ و پیشروی گسترده‌ای داشت.


امیرسرتیپ عسکری افزود: بعد از عملیات پیروزمندانه بیت‎المقدس که از سوی قرارگاههای فتح، نصر و قدس بصورت مشترک بین سپاه و ارتش صورت گرفت موجب تقویت نیروهای رزمنده ما در جبهه‌ها شد و سرنوشت جنگ تغییر کرد و از آن زمان ما بر جبهه‎های جنگ حاکم شدیم.


فرمانده ۰۷ کازرون اظهار کرد: انتخاب آیت‎الله خامنه‎ای به عنوان رئیس جمهوری وقت موجب اتحاد، همدلی و هماهنگی بیشتر بین ارتش و سپاه شد و همین امر موجب روحیه بالا و آغاز پیروزی‎های بزرگ و متعدد در جبهه شد.


در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از ماکت و نقشه‌های مناطق جنگی و محورهای عملیاتی آفندی و پدافندی از سوی روابط عمومی واحد و سازمان عقیدتی سیاسی پادگان ۰۷ کازرون در سالن سرسرای دانشگاه دایر شد.


در پایان سردار رحیم قنبری از آزادگان و رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با ارائه بخشی از خاطرات خود از عملیات آزدسازی خرمشهر و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان سخنانی را بیان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر