صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران:

خطوط سفید را جایگزین نرده‌های فلزی کنیم

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح «خط سفید» فرصت خوبی برای تغییر مدیریت شهری از سازمانی خدماتی به ساختاری فرهنگی است که نماد آن با از میان برداشتن سازه‌های آهنی همانند نرده‌هایی که در سطح شهر وجود دارد از جمله جداکننده‌های فلزی که در بزرگراه‌ها نصب شده‌اند، می‌تواند متبلور و متجلی شود.
کد خبر : 1996

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، معصومه آباد با طرح این سوأل که این زنگ‌ها برای که به صدا در می‌آیند و چه کسی را بیدار می‌کنند، افزود: امیدواریم زمانی عقربه‌های ساعت شنی برای به کار بستن مصوبات ابلاغی از سوی شورای شهر در متن شهر به گردش در آیند تا بلکه بتوانیم احکام اجرای مصوبات شورا را قاب کنیم!


وی تاکید کرد: گوش‌هایمان پر از صدای انواع زنگ‌ها، از زنگ خطر آلودگی هوا تا کاهش جمعیت و از زنگ خطر بحران آب تا مصرف بی‌رویه پلاستیک شده است.


آباد با بیان اینکه در همه کلان‌شهرهای دنیا با زبان رنگ با مردم صحبت می‌کنند، تصریح کرد: در آن کلان‌شهر‌ها، مدیریت شهری وقتی بخواهد یک مانع ایجاد کند، تنها خطی را با رنگ به شکل یک مرز بر روی زمین ترسیم می‌کند و همه مردم هم‌‌ همان مرز را رعایت می‌کنند اما در تهران به جای آن نرده‌گذاری می‌کنیم، در صورتی که باید به این سمت برویم که تفکیک‌کننده‌های فلزی را از شهر حذف کنیم و با زبان رنگ و از طریق «خطوط سفید» با مردم حرف بزنیم.


رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه مردم وقتی متوجه شوند منافع شرکت آن‌ها در برنامه‌ای به خود آن‌ها باز می‌گردد، در آن برنامه مشارکت می‌کنند، یادآور شد: این مهم، نخستین گامی است که مدیریت شهری در کمپین «آسمان آبی ـ زمین پاک» باید آن را مورد توجه قرار دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر