صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
در گفت و گو با آنا؛

 گروسیان : پرسپولیس را با حمایت «پرشور‌ها» شکست می‌دهیم/ اشتباهم را حتما جبران می کنم

دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای اولین بار در لیگ هفدهم در تبریز به میدان می‌رویم و می‌خواهیم با حمایت «پرشور‌ها» پرسپولیس را شکست دهیم.
کد خبر : 199298

فرزین گروسیان دروازه‌بان تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در رابطه با گلی که در اواخر بازی از استقلال خوزستان دریافت کرد اظهار داشت :«واقعا نمی دانم در آن صحنه چه شد که گل خوردم، کاملا در مسیر توپ بودم که یکدفعه توپ تغییر مسیر داد و با برخورد به دیرک از دستم لیز خورد و درون دروازه جای گرفت. در این صحنه من مقصر بودم و اشتباهم را گردن می‌گیرم.»


وی ادامه داد: «در روزی که بد کار نکردیم و و باید با چند گل استقلال خوزستان را شکست می‌دادیم روی اشتباه من باختیم و بابت این موضوع از هواداران تراکتور عذرخواهی می کنم.»


دروازه بان جوان تیم تراکتورسازی در رابطه با اولین بازی‌اش در ترکیب اصلی که با باخت همراه شد گفت: «واقعا حق‌مان در این بازی باخت نبود، نمی‌دانم چرا توپ هایمان به درون دروازه حریف نرفت، اما من می‌دانم که روزهای خوبی در انتظار ما خواهد بود، تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود و بازیکنان اگر هماهنگ شوند و اشتباهاتمان کم شود در ادامه لیگ به مراتب می توانیم نتایج خوبی بگیریم.»


گروسیان در رابطه با بازی این هفته تراکتورسازی باپرسپولیس هم خاطر نشان کرد:«این بازی، برای ما خیلی اهمیت دارد. قرار است برای اولین بار در لیگ هفدهم در تبریز به میدان برویم و می‌خواهیم با حمایت هوادارنمان پرسپولیس را شکست دهیم.با نتیجه ای که در بازی اول رقم خورد باید برابر پرسپولیس با انگیزه تر حاضر شویم. خودمن برای این بازی انگیزه‌ام دو چندان شده‌است. فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی از آب در بیاید و روز خوبی را برای هوادارنمان رقم بزنیم. گرچه تیم پرسپولیس هم آماده است ولی با این وجود در تبریز می توانیم روز سختی را برای این تیم رقم بزنیم و این تیم را شکست بدهیم.»


گروسیان در رابطه با بازیکنان جوان تیم تراکتورسازی هم افزود: «بازیکنان جوان تراکتور برای اولین بار است که در لیگ برتر به میدان می‌روند و دیدید که در بازی مقابل استقلال خوزستان چه بازی خوبی انجام دادند و فکر می کنم رفته رفته با ایجاد هماهنگی این بازیکنان اعتماد به نفس لازم را برای روزهای سخت بدست بیاورند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر