صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶

رقابت تنگانگ دو سرخابی در مراسم بهترین های لیگ

مراسم انتخاب بهترین های لیگ شانزدهم امشب در حالی در برج میلاد برگزار خواهد شد که گمانه زنی در مورد انتخاب بهترین بازیکنان به اوج خود رسیده‌است.
کد خبر : 199109

به گزارش گروه ورزشی آنا،کمتر از پنج ساعت دیگر به آغاز مراسم بهترین های لیگ زمان باقی نمانده است، این مراسم امشب ساعت 21 در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد تا تکلیف بهترین های لیگ شانزدهم مشخص شود. سال گذشته در پایان فصل پانزدهم مهدی طارمی به عنوان آقای لیگ و بهترین بازیکن شناخته شد امسال گویا مراسم بهترین های لیگ شانزدهم تفاوت جزئی دارد چرا که سیاست کاری سازمان لیگ تغییر کرده است به این صورت که امسال قرار نیست آقای گل بهترین بازیکن لیگ هم لقب بگیرد.


به هر روی مراسم بهترین‌های لیگ امشب برگزار می‌شود و گویا مهدی طارمی تنها آقای گل لیگ شانزدهم لقب می گیرد و برای بهترین بازیکن لیگ گزینه‌های مختلفی نامزد هستند که یکی از آنها امید ابراهیمی بازیکن استقلال است.


بهترین بازیکن لیگ باید آیتم های از جمله گلزنی و پاس گل و کسب پنالتی هم داشته باشد که امید ابراهیمی در این آیتم ها چندان موفق نیست به طوری هم اکنون در جایگاه دهم قرار دارد و در این رتبه هم به صورت مشترک با احسان حاج صفی و مسعود حسن زاده هم ردیف شده است. رقبای دیگر ابراهیمی در این آیتم ها ساسان انصاری و کاوه رضایی است.


جالب این است که ابراهیمی حتی در نظرسنجی که سایت 90 آن را اعلام کرده هم اول نبوده و 2/61 امتیاز دارد و در جایگاه دوم قرار دارد و صدر جدول سید جلال حسینی با 2/51 امتیاز حضور دارد. به هر روی باید دیدی این گمانه زنی ها تا چقدر صحت دارد و آیا مسئولان سازمان لیگ در انتخاب بهترین بازیکن به نکات فوتبالی توجه می کنند یا مسائلی همچون اسپانسر دغدغه اصلی آنها برای این انتخاب بوده است.


البته تمام این ها گمانه زنی است و شاید در مراسم قرعه کشی افرادی دیگری به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی طارمی
ارسال نظر