صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۵۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶

حمودی: با سرویس خوب استرالیا را آزار دادیم/ بازی سختی را بردیم

پاسور تیم ملی امید والیبال ایران گفت: مقابل استرالیا، سرویس‌های خوبی زدیم و بعد با دفاع و توپ‌گیری آن‌ها را تحت فشار قرار دادیم.
کد خبر : 198877

به گزارش گروه ورزشی آنا از سایت فدراسیون والیبال، حمید حمودی در پایان دیدار دو تیم ایران و استرالیا که به پیروزی سه بر یک ایران انجامید، اظهار داشت: «بازی خیلی سختی بود. استرالیا تیم چین را سه بر صفر شکست داده بود و با تمام توانش مقابل ایران ظاهر شده بود تا بتواند تیم ما را شکست بدهد.»


وی ادامه داد: «استرالیا مقابل چین تایپه تن به شکست داده بود و برای صدرنشین شدن در گروه نیاز داشت تیم ایران را شکست بدهد و برای همین هدف به میدان آمده بودند.»


حمودی افزود: «با آنالیز خوبی که نسبت به این تیم داشتیم، سرویس‌های خوبی زدیم و بعد با دفاع و توپ‌گیری آن‌ها را تحت فشار قرار دادیم. تغییر تاکتیک در حمله داشتیم و توانستیم در نهایت برنده میدان باشیم.»


پاسور تیم ملی امید درباره دلایل واگذار کردن ست سوم به حریف، اظهار داشت: تیم استرالیا وقتی دو ست را واگذار کرد، رو به سرویس‌های ریسکی آورد و دریافت ایران را کمی با مشکل مواجه کرد. بازیکنان ایران کمی عصبی شدند اما ریکاوری کردیم و با تغییر ذهنیت در نهایت برنده میدان شدیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ایران
ارسال نظر