صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
در گفت‌وگو با آنا اعلام شد؛

فرصت سه هفته‌ای فیفا برای پرداخت طلب دستیاران ژوزه/ خارج شدن دود سیاه از اردوگاه سرخ‌پوشان

پندار خمارلو گفت:پولی در حساب باشگاه نیست تا بتوانیم در ظرف سه هفته مبلغ 430 هزار دلار طلب دستیاران ژوزه را پرداخت کنیم.
کد خبر : 198725

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، فدراسیون جهانی فوتبال حکم دستیاران «مانوئل ژوزه» را صادر کرد که طبق این حکم باشگاه پرسپولیس موظف است ظرف سه هفته آینده مبلغ 430 هزار دلار برای این پرونده را پرداخت کند و در صورت عدم پرداخت باشگاه با محرومیت‌هایی از سوی فیفا مواجه می‌شود.


پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در این باره گفت: «فیفا شب گذشته حکم دستیاران مانوئل ژوزه را صادر کرد که طی آن باشگاه باید ظرف سه هفته مبلغ 430 هزار دلار را برای این پرونده پرداخت کند. البته حکم اصلی مربوط به خود ژوزه است که اگر حکم این پرونده هم صادر شود باشگاه باید چیزی حدود هفت میلیارد تومان پرداخت کند و در صورت عدم پرداخت این مبلغ ممکن است فیفا محرومیت‌های سنگینی برای باشگاه درنظر بگیرد.»


وی در خصوص بودجه‌ درنظر گرفته شده باشگاه پرسپولیس برای حل این پرونده بیان کرد: «این پرونده‌ها جزء برنامه‌های غیرقابل پیش‌بینی شده ما بود. این پرونده در زمان مدیریت مدیران قبلی بود که ما هیچ برنامه‌ای برای پرداخت این مبالغ نداشتیم. متاسفانه مدیران قبلی با قراردادهایی که بستند باشگاه را در وضعیت بدی قرار دادند.»


خمارلو در مورد کمک هواداران برای پرداخت بدهی دستیاران ژوزه افزود: «در حال حاضر باشگاه پول زیادی برای پرداخت این پرونده ندارد و ما روی کمک هواداران پرسپولیس حساب ویژه‌ای کردیم. باشگاه از نظر مالی در وضعیت بدی به سر می‌برد و در روزهای اخیر پول قرارداد بازیکنان پرداخت شد و پولی در حساب باشگاه نیست که بخواهیم برای این پرونده پرداخت کنیم.»


مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در مورد کمک وزارت ورزش به این باشگاه برای حل پرونده ژوزه گفت: «باشگاه پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش است و وزارت هم باید در این زمینه به باشگاه کمک کند. ما نه تنها از وزارت ورزش درخواست کمک داریم بلکه از همه ارگان‌های دولتی و خصوصی که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند تقاضا می‌کنیم که در این زمینه یار و یاور پرسپولیس باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر