صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶

هیاتی متشکل از فعالان اقتصادی مهرماه به سوئیس می‌رود

با دعوت اتاق بازرگانی ژنو، هیاتی متشکل از فعالان اقتصادی ایرانی در ابتدای پاییز 1396 به سوئیس سفر می‌کنند.
کد خبر : 198537

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، اتاق بازرگانی ایران‌وسوئیس به طور مشترک و با همکاری یکدیگر، و برای بررسی چگونگی توسعه روابط اقتصادی بین بخش‌های خصوصی دو کشور، یک هیات تجاری به ژنو اعزام می‌کنند.


در این سفر که به دعوت اتاق بازرگانی ژنو انجام می‌شود، مسعود خوانساری، رئیس اتاق تهران، سرپرستی هیات تجاری ایرانی را برعهده دارد.


این هیات از روز چهارشنبه پنجم مهر ماه (27 سپتامبر 2017) تا شنبه هشتم مهرماه 1396 (30 سپتامبر 2017)در سوئیس حضور خواهد داشت و دیدارهای متعددی با فعالان اقتصادی این کشور برگزار می‌کند.


برابر اعلام معاونت امور بین‌الملل اتاق تهران و براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با طرف سوئیسی، زمینه‌ فعالیت اعضای هیات اعزامی ایرانی در حوزه‌های نساجی، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، نفت و گاز، صنایع نیروگاهی و انرژی‌های تجدیدپذیر، برق و الکترونیک، صنایع غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی و امور مالی و بانکی است.


به همین منظور اتاق تهران از فعالان اقتصادی که تمایل دارند در این هیات حضور داشته باشند و برای رایزنی مستقیم و دیدار با همتایان خود به سوئیس سفر کنند می‌توانند با مراجعه به سایت اتاق تهران از شرایط این سفر مطلع شوند.


ضمنا با توجه به لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده کامل از سفر و نهایی کردن قرار ملاقات‌ها و نشست با صنعتگران و بازرگانان سوئیسی لازم است، مراحل ثبت‌نام و تکمیل مدارک موجود تا چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه انجام شود تا زمان کافی برای اخذ ویزا نیز وجود داشته باشد.


اعضای محترم اتاق تهران و فعالان اقتصادی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد معاونت امور بین‌الملل اتاق تهران به شماره‌های 88721043 و 88721291 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر