صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
در گفت‌وگو با آنا؛

توفیقی: گل اول پرسپولیس آفساید بود/ منصوریان گفته جباری مصدوم نیست

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: کارشناسان داوری هم گل اول پرسپولیس را آفساید می‌دانند.
کد خبر : 198501

پندار توفیقی درباره اینکه عنوان شده مصدومیت مجتبی جباری باعث شده تا او به همراه تیم به آبادان نرود، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «وقتی سرمربی تیم بارها اعلام کرده این بازیکن مصدوم نیست چه دلیلی دارد که توجهی به حرف‌هایی کنیم که درست نیست. جباری در تست پزشکی ایفمارک تایید شده و مشکلی برای بازی نداشته است. بدون شک منصوریان سرمربی استقلال دلیل فنی داشته که جباری را به آبادان نبرده است.»


او درباره بازیکنی که از لیست 18 نفره بازیکنان بالای 23 سال استقلال کنار گذاشته می‌شود، گفت: «سرمربی تیم دراین باره تصمیم‌گیرنده است و به ما اعلام کرده که پس از بازی امشب با صنعت‌نفت آبادان و زمانی که تیم به تهران بازگشت نام بازیکن خروجی از لیست بالای 23 سال را اعلام می‌کند. بهتر است در این باره صبور باشیم تا استرس بیشتری به تیم ما وارد نشود.»


معاون ورزشی استقلال درباره اینکه کاپیتان این فصل استقلال همچون فصل گذشته سیدمهدی رحمتی است یا بازیکن دیگری، بیان داشت: «اصلا در تیم بزرگی مثل استقلال که بازیکنان با ظرفیت و با تجربه‌ای در آن توپ می‌زنند، حرف از بازوبند کاپیتانی به میان نمی‌آید. سرمربی تیم کاپیتان را مشخص می‌کند و دیگر بازیکنان هم نظر او را می‌پذیرند. استقلال به دنبال اهداف عالیه است ولی عده‌ای دوست دارند که برای تیم بی‌دلیل حاشیه ایجاد کنند.»


وی در مورد اینکه چه کسانی به‌دنبال ایجاد حاشیه برای تیم استقلال هستند، تصریح کرد: «بهتر است فیلم بازی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان و صحنه گل اول این تیم که آفساید بود را یک بار دیگر همه ببینند. کارشناسان داوری گفته‌اند که آفساید بوده است. همین موضوع مشخص می‌کند که چه کسانی برای استقلال حاشیه می‌سازند.»


توفیقی در واکنش به این مسئله که تنها استقلال به‌خاطر ندادن بازیکنان خود به تیم امید در هفته اول لیگ برتر جریمه شد، اظهارکرد: «ما در مورد باشگاه‌های دیگر اظهارنظر نمی‌کنیم. این حکمی که از سوی کمیته انضباطی صادر شده قانونی نیست و در حق استقلال اجحاف شده است. ما ساعت‌ها مستندات و مدارک خود را به کمیته انضباطی ارائه کردیم ولی تصمیمی که نباید گرفته شده بود.»


او درباره اختلاف باشگاه استقلال و سازمان لیگ درباره مسائل مالی بیان کرد: «دیروز جلسه‌ای با ساکت و بهاروند سرپرست دبیرکلی فدراسیون و رئیس سازمان لیگ داشتیم و قرار شد نمایندگان مالی باشگاه استقلال برای شفاف شدن موضوع این هفته جلسه‌ای با مسئولان مالی سازمان لیگ داشته باشند.»


توفیقی درباره اینکه اعلام شده استقلال در میانه فصل نمی‌تواند پول بازیکنان خود را بدهد و با مشکل مواجه می‌شود، بیان کرد: «این حرف‌ها کدام است. مگر می‌شود باشگاه استقلال با این همه پتاسیل درآمدزایی به مشکل بخورد. اینکه بازیکنان به‌موقع پول خود را نگیرند غیرممکن است و ما به همه بازیکنان خود پرداختی مناسبی خواهیم داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر