رئیس پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: اعلام شکایت از رفتار نامناسب ماموران از طریق سامانه 197
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه دیدار با شهروندان در مرکز نظارت همگانی ناجا (197)، ضمن تشکر از شهروندانی که از نحوه عملکرد و برخورد پلیس آگاهی انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این مرکز اعلام میکنند، اظهار کرد: طبق بررسی صورت گرفته در سال گذشته، حدود 41 در صد از کل تماسهای شهروندان، مربوط به انتقادات و پیشنهادات از عملکرد این پلیس بوده است.
وی ادامه داد: شکایات مردمی از ماموران آگاهی ناجا و نحوه عملکرد آنها در موضوعات مختلف، ثبت، دستهبندی و بررسی میشود و اگر خطای ماموران پلیس اثبات شود، با متخلفان برخورد قانونی صورت میگیرد.
رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: در صورتی که شخصی بابت برخورد نامناسب پلیس آگاهی شکایتی داشته باشد، میتواند شکایت خود را به سامانه 197 اعلام کند و مطمئن باشد که به شکایتش بدون تعلل و بی طرفانه رسیدگی خواهد شد.
این مقام ارشد پلیس آگاهی ناجا به رشد 53 درصدی میزان تقدیر شهروندان از عملکرد ماموران پلیس آگاهی سراسر کشور از طریق تماس های شهروندان با 197 در سال گذشته اشاره کرد و گفت: افزایش چشمگیر تقدیر مردم از پلیس آگاهی نشان از اعتماد آنها به این پلیس است؛ متقابلا پلیس نیز به همه کسانی که این اطمینان را به وجود آورده اند، صمیمانه ارج می نهد.
مقیمی با تاکید بر اینکه کارکنان پلیس آگاهی تکریم مراجعان را در سرلوحه کاری خود قرار دادهاند، خاطرنشان کرد: این پلیس تمام تلاش خود را برای حفظ حرمت ارباب رجوع به کار بسته تا به نوعی تامین امنیت که وظیفه ذاتی پلیس است بر همگان تثبیت شود.
انتهای پیام/