صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶

تجلیل معاون وزیر ورزش و جوانان از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تلاش‌های رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد دبیرخانه دائمی سواد مجازی و تقویت ادبیات سواد رسانه‌ای در طول یکسال گذشته تجلیل کرد.
کد خبر : 198060

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای، محمد رضا رستمی، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در اتاق فکر سواد رسانه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اهدای لوح تقدیری از تلاش‌های دکتر سید مرتضی موسویان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد دبیرخانه دائمی سواد مجازی و تقویت ادبیات سواد رسانه‌ای در طول یکسال گذشته تجلیل کرد.


بنابراین گزارش متن لوح تقدیر اهدایی از سوی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدین شرح است:


جناب آقای دکتر سید مرتضی موسویان


رئیس محترم مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


افزایش سواد رسانه‌ای جامعه، امری ضروری برای توسعه کشور و تحقق فضای رسانه‌ای سالم، مفید و ایمن برای خانواده‌ها خصوصا در فضای مجازی است. بدون شک رشد سواد رسانه‌ای جامعه در سال‌های اخیر مدیون تلاش گسترده و عمیق اساتید، مدیران و متخصصانی است که دانش، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده‌اند.


برگزاری همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی، با ارائه ۶۰ مقاله علمی ازمیان ۱۵۹ مقاله دریافتی، ۷ پنل تخصصی، ۱۰ میزگرد علمی و ۷ نشست تجربه نگاری طی ۳ روز متوالی با حضور ۱۳۰۰ نفر از معلمان سواد رسانه‌ای، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها، نشان تلاش قابل تقدیر برگزار کنندگان این همایش و نشان موفقیت این رویداد در مستند کردن تلاش‌ها، دست آورد‌ها و تجربیات است.


بدین وسیله از جنابعالی که با قبول ریاست همایش و تاسیس دبیرخانه دائمی سواد رسانه‌ای در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش مهمی در غنای ادبیات سواد رسانه‌ای کشور در سال گذشته داشتید، کمال تشکر و قدردانی به عمل می‌آورم.


انتهای پیام/

ارسال نظر