صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴

جشن دانش‌آموختگی ۴۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد واحد مرودشت برگزار شد

همزمان با اعیاد ولادت گل های باغ نبوت و سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر، مراسم جشن دانش آموختگی ۴۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.
کد خبر : 19804

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد مرودشت با خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با تبریک دانش آموختگی دانشجویان به جامعه فرهنگی و خانواده‌های آنان، دانش آموختگی را به معنای ترقی دانشجویان در مقاطع بالا‌تر علمی بیان کرد.


دکتر سید ابراهیم حسینی راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت را فرصتی مناسب برای دانشجویان به ویژه دانش آموختگان، برای کارآفرینی و تبدیل ایده‌ها و خلاقیت‌های آنان به طرح‌های صنعتی و تولید ثروت دانست و از همگان خواست تا با استفاده از شرایط ویژه این مرکز، استفاده لازم را ببرند.


فرماندار مرودشت نیز با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام سجاد (ع) و تبریک به دانش آموختگان و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، این روز را به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن خواند.


سید یدالله حسینی تأکید کرد که جوانان دانش آموخته به عنوان نیروهای بالنده کشور، مغزهای متفکر و عضو فعال جامعه‌اند و آنان جامعه را با طپش و تحرک به ‎ سوی پیشرفت، ترقی و توسعه سوق می‌دهند و آن را به ‎ تلاش و کوشش و تحرک را وامی دارند.


‎در این مراسم هنرمندان به اجرای برنامه پرداختند و پس از مراسم اجرای سوگندنامه از سوی دانشجویان، از نفرات بر‌تر دانش آموخته رشته‌های مختلف با تقدیم لوح، تقدیر به عمل آمد.


این مراسم برای دانش آموختگی دانشجویان کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد گروه مهندسی و علوم پایه و علوم انسانی و کشاورزی برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر