صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۷ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶

راه اندازی سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات بین شهری و بین الملل 

به منظور شفاف سازی وضعیت کیفی خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت، سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات بین شهری و بین الملل در سایت این شرکت راه اندازی شد.
کد خبر : 198014

به گزارش گروه اقتصادی آنا از وزارت ارتباطات و فناو.ری اطلاعات، به منظور شفاف سازی وضعیت کیفی خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت و به دنبال ارائه وضعیت پارامترهای کیفی شبکه دیتا شامل میزان تغییرات تاخیر (jitter ) ، تاخیر،درصد از دست رفتن بسته ها loss) packet ) این شرکت اقدام به انتشار وضعیت کیفی شبکه های مکالمات بین شهری و بین المل بر روی سایت خود کرده است.


هموطنان می توانند با مراجعه به سایت شرکت ارتباطات زیرساخت به آدرس www.tic.ir در بخش وضعیت شبکه ، با انتخاب گزینه های شبکه داخلی یا شبکه بین الملل وضعیت شاخص های کیفی این حوزه را مشاهده کنند .


براساس این گزارش در بخش شبکه داخلی پارامترهایی مانند درصد موفقیت مکالمات(ASR)، درصد کارایی کانال ها (CER) و متوسط زمان اشغال شدن کانال ها (AHT) مربوط به 24 ساعت اخیر شبکه بین شهری نشان داده می شود،که این اطلاعات هر 15 دقیقه یکبارنیز بروز رسانی می شود.


همچنین در بخش شبکه بین الملل نیز وضعیت پارامترهای درصد موفقیت مکالمات(ASR) و متوسط زمان مکالمات(ACT) صادره بین الملل، در 24 ساعت روز گذشته نمایش داده می شود.


این اطلاعات به تفکیک شبکه های ثابت استانی بر روی نقشه ایران ، اپراتورهای سیار به صورت جدول و ترافیک صادره به کشورهای مختلف بر روی نقشه جهان نمایش داده شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر