صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با فرمانده سپاه مقاومت شهرستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی به اتفاق جمعی از مسئولان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با سرهنگ عباسی فرمانده سپاه مقاومت شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر : 19717

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر اسماعیل شمس الدینی با تبریک اعیاد شبعانیه و روز پاسدار گفت: زحمات جایگاه سپاه در طول دوران دفاع مقدس و حال بر کسی پوشیده نیست و شایسته تقدیر است و به حق بیشترین خدمت را در این مدت نهاد سپاه به میهن اسلامی داشته و امنیت همه جانبه موجود در کشور در سایه وجود نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و همه ما امنیت موجود در جامعه مدیون حضور با صلابت این عزیزان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی افزود: تحولات چند سال اخیر در منطقه خاورمیانه خیلی بیشتر جایگاه نیروهای نظامی به ویژه سپاه و بسیج را نشان می‌دهد و در این راستا وجود نیروهای مخلص سپاه بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه خواهد کرد و ایمان و وفاداری سپاه و بسیج به جامعه و مردم در دل مردم قوت گرفته، بطوریکه قدرت موجود نظام ناشی از وجود شریف و با اقتدار نیروهای سپاه است.


فرمانده سپاه مقاومت شهرستان ممسنی نیز گفت: روحیه جهادی – فرهنگی و سرشت سپاه برگرفته از سرشت کربلا است و این روحیه باید تقویت شود و نتیجه اینکار تقویت و پابرجا بودن جایگاه سپاه در کشور است.


سرهنگ عباسی افزود: هر قشر و گروهی که بتواند در عرصه سیاسی و فرهنگی دین خود را ادا کند به عنوان یک پاسدار تلقی می‌شود و نسبت به سایر اقشار جامعه انتظار از این قشر بیشتراست.


عباسی با تشکر از زحمات و همکاری صادقانه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه شمس الدینی رئیس واحد برای همکاری با سپاه و بسیج دانشجویی در زمینه امور فرهنگی و برگزاری اردوهای راهیان نور خاطر نشان کرد: شما اساتید دانشگاه به عنوان سفیران بسیج و سپاه و مدعی العلوم جامعه هستید و درباره مسایل و برنامه‌های فرهنگی- مذهبی در دانشگاه باید بستر کار فراهم شود و عفاف و حجاب باید در دانشگاه نهادینه شود. چون شان و افتخار و مورد تکریم قرار گرفتن این مجموعه در جامعه به برکت معنویت اهل بیت (ع) است.


انتهای پیام/

ارسال نظر