صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
نایب رئیس شورای عالی نظام پرستاری تاکید کرد؛

ضرورت راه اندازی مرکز بهداشتی جامع در واحد بابل

دبیر برد پرستاری ایران گفت: واحد بابل به جهت قرارگرفتن در موقیعت جغرافیایی و قطب جمعیتی، امکانات بالینی و سخت افزاری بالقوه و خوب، قابلیت ایجاد مرکز بهداشتی جامع با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل را دارد.
کد خبر : 19691

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هیئت بازرسی و ارزشیابی پرستاری متشکل از دکتر عباس عباس‌زاده دبیر برد پرستاری ایران، دکتر شمسعلی نیا، دکتر درخوش و دکتر حجتی نماینده برد پرستاری سازمان مرکزی از فضاهای آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاه‌های، سالن آمفی تئا‌تر، پراتیک، درمانگاه، سالن اینترنت و تجهیزات کمک خدمات آموزشی واحد بابل و بیمارستان سرویس‌دهنده به گروه پرستاری بازدید به عمل آوردند و وضعیت رشته کار‌شناسی پرستاری این واحد را مورد ارزیابی قرار دادند.


این هیئت بازرسی پرستاری با هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی مشارکت کننده در برنامه آموزشی، نمایندگان دانشجویی واحد بابل تشکیل جلسه داد.


دبیر برد پرستاری ایران با توجه به اینکه سلامت جامعه بدون مشارکت پرستاران امکان پذیر نخواهد بود، گفت: برای دستیابی به هدف مهم پیشگیری و داشتن خانواده‌هایی سالم، پرستاران نیروی عظیمی هستند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.


دکتر عباس عباس‌زاده تاکید کرد: ارتقاء کیفیت علمی و پژوهشی دانشجویان رشته پرستاری و کیفی سازی کمک خدمات آموزشی، بیمارستانی، آزمایشگاهی، فعالیت‌های دانشجویی و تحقیقاتی مهم‌ترین برنامه‌های رشته پرستاری است.


دبیر هیئت بورد پرستاری وزارت بهداشت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های واحدبابل را مثبت ارزیابی کرد و افزود:، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در بخش سخت افزاری از قبیل عرصه فیزیکی، کلاسهای درسی، امکاناتIt، آزمایشگاههای فعال و مجهز، درمانگاه، آمبولانس، فضای آموزشی مناسب، سابقه طولانی تربیت پرستار از سال ۱۳۶۵ تاکنون و تربیت نیروی انسانی متخصص در این زمینه موفقیت خوبی برای دانشگاه فراهم کرد.


عباس‌زاده تصریح کرد: در واقع هرگونه استفاده از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به خدمات سلامت مورد تأیید و نیاز جامعه است.


وی بیان کرد: هدف از بازدید‌های دوره‌ای این است که کیفیت آموزش و پژوهش در رشته پرستاری با استفاده حداکثری از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه توان افزایی اعضای هیئت علمی و کادر آموزشی افزایش یابد.


دکتر عرفان معماریان معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بابل و دکترعیسی غلام‌پور رئیس دانشکده علوم پایه این واحد گزارشی را درباره عملکرد و امکانات و تجهیزات علمی، پژوهشی و آموزشی رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی بابل ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر