صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
موسی‌خانی عنوان کرد

تفویض اختیار امور پژوهشى به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست معاونت پژوهش و فناورى دانشگاه آزاد اسلامی از چابک سازى و تفویض اختیار امور پژوهشى به واحدهای آموزشی در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : 196048

به گزارش خبرنگار آنا،‌ دکتر مرتضی موسى‌خانی در جلسه شوراى دانشگاه آزاد اسلامى استان تهران به میزبانی واحد ورامین ـ پیشوا با بیان اینکه ایران نیم درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد، گفت: اگر مى خواهیم سهم‌مان از بازار جهانى افزایش داشته باشد، باید نوآورى داشته باشیم.


سرپرست معاونت پژوهش و فناورى دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: موضوع مهم دیگر اشتغال و تولید است که همه ما وظیفه داریم به این موضوع بپردازیم. در دانشگاه آزاد اسلامی با توجه تاکیدات دکتر ولایتى باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشیم؛ البته فعالیت هاى خوبى در این حوزه انجام شده که باید بیش از پیش افزایش پیدا کند.


موسى‌خانى با بیان اینکه براى بهتر بودن باید همواره تلاش کرد، گفت: مقام معظم رهبرى شعار امسال را اشتغال و تولید و عمل نامگذارى کرده اند و این بدین معناست که امسال باید کارنامه داشته باشیم و دیگر وقت بحث و گفت‌وگو درباره شعار سال نیست. پیاده کردن بیانات رهبرى بر عهده دانشگاه‌ها و دستگاه‌هاى اجرایى است.


وی با تاکید بر اینکه باید از امکانات کشور نهایت بهره را ببریم، گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به لحاظ موقعیت جغرافیایى همه شرایط مناسب را در اختیار دارد که این موضوع با فعالیت خوب واحدها باعث شده وضعیت خوبی را در استان شاهد باشیم.


عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به چابک سازى سیستم و تفویض اختیار مسایل پژوهشى به واحدها اشاره و اضافه کرد: ابزار دانشگاه استاد، دانشجو، فضا و امکانات است. وقتى همه این موارد در اختیارمان است باید از آن استفاده کنیم و حتماً باید استفاده از نخبگان ایرانى خارج از کشور را هم در برنامه هاى خود داشته باشیم.


وی با توجه به حمایت هاى مقام معظم رهبرى از دانشگاه آزاد اسلامی و تاکید دکتر ولایتى بیان کرد: خوشبختانه با حضور دکتر فرهاد رهبر که فردى با سابقه روشن و درخشان علمی و اجرایى است؛ مى توانیم دانشگاه آزاد اسلامی را به سرانجام خوبى که همه انتظار دارند، برسانیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر