صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۶

برانکو ایوانکوویچ: بیماری منشا حقیقت دارد و تا 20 روز او را نداریم/ بازی با نفت خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حدود 20 روز منشا را در اختیار نداریم و باید ببینیم شرایط جسمانی‌اش چطور پیش می‌رود.
کد خبر : 196002

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت:« 15 روز در ایران نبودم و از شرایط پرسپولیس بی‌خبر بودم و به همین دلیل امروز به باشگاه آمدم تا در مورد آماده سازی و شرایط بازیکنان جلسه‌ای با طاهری داشته باشیم .»


وی در ادامه در مورد بازی سوپر جام مقابل نفت تهران گفت:«درست است که تیم نفت تمرینات آماده سازی‌اش را دیر آغاز کرد اما نمی‌توانیم با این حرف‌ها خودمان را گول بزنیم . معتقدم این بازی سخت‌ترین و خطرناک‌ترین بازی پرسپولیس است چرا که بازیکنان هر تیمی مقابل پرسپولیس با انگیزه می‌شوند و با سرعت 200 کیلیومتر می‌دوند. نفت هم از این قائده مستثنی نیست ولی شاگردانم با انگیزه مقابل حریف خود در زمین مسابقه حاضر می‌شوند.»


برانکو در ادامه در مورد بیماری منشا افزود:« متاسفانه بیماری منشا حقیقت دارد و این مشکل امروز وجود دارد . ما حدود 20 روز این بازیکن را در اختیار نداریم و باید ببینیم شرایط جسمانی‌اش چطور پیش می‌رود و آیا وی لازم است برای بهبودی‌اش تحت عمل جراحی قرار بگیرد یا خیر.»


سرمربی پرسپولیس در مورد لغو بازی دوستانه مقابل استقلال در آلمان گفت:«باشگاه به من اعلام کرد که این بازی انجام نمی‌شود و من هم فقط می‌توانم این را بگویم.»


برانکو در مورد شرایط تیمش در آستانه مسابقات لیگ برتر گفت:«همیشه اوایل فصل سخت‌ترین بخش لیگ است چرا که بازیکنان هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده‌اند و هماهنگی لازم را با هم ندارند. سال گذشته ما در هفته دوم مسابقات لیگ با فولاد بازی داشتیم با اینکه همه چیز به سودما بود اما به زور این بازی را با نتیجه یک بر یک به پایان رساندیم.امسال هم این شرایط در ابتدای فصل برای همه تیم ها وجود دارد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر