صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۶

ادعای منبع سعودی: درهای مسجدالاقصی با مداخله پادشاه عربستان باز می‌شود

یک منبع آگاه سعودی مدعی شد پادشاه عربستان به‌طور شخصی برای حل موضوع مسجدالاقصی وارد عمل می‌شود تا درهای این مسجد مقدس که از سوی اسرائیل بسته شده است، به روی نمازگزاران فلسطینی باز شود.
کد خبر : 195900

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری روسیاالیوم، پایگاه خبری ایلاف نزدیک به خاندان سعودی به‌نقل از منبعی عالی‌رتبه مدعی شد توافق بر سر بازگشایی درهای مسجدالاقصی به روی نمازگزاران و گردشگران با مداخله سلمان بن عبدالعزیز و طرف سومی که آمریکا است، انجام خواهد شد.


این منبع همچنین ادعا کرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل از کانال آمریکا به عربستان تعهد داده است که بیش از این وضع کنونی را در مسجدالاقصی وخیم‌تر نکند.


وی درباره استفاده از دستگاه‌های فلزیاب و گیت‌های ورودی در اطراف مسجدالاقصی گفت: «این موضوع در مکان‌های مقدس عادی است و به نگرانی‌ها بابت اقدامات تروریستی مربوط می‌شود و مشابه آن در مکان‌های مقدس ادیان‌های دیگر نیز وجود دارد.»


ایلاف مدعی شد نتانیاهو از مسئولان سعودی خواسته است تا برای زیارت مسجدالاقصی به سرزمین‌های اشغالی سفر کنند تا اوضاع میدانی را از نزدیک ببینند. باوجود این، نخست‌وزیر اسرائیل هیچ دعوت رسمی‌ای انچام نداده است.




انتهای پیام/

ارسال نظر