صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
سرپرست واحد تهران مرکزی:

دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند معرفی و تبلیغ درست و واقعی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پس از ۳۴ سال فعالیت آموزشی با داشتن بالا‌ترین موفقیت‌ها و با پتانسیل جهانی شدن نیاز به معرفی و تبلیغ درست و واقعی دارد.
کد خبر : 195653

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر احمد شمس در جمع مدیران روابط عمومی‌ واحدهای استان تهران و اهالی روزنامه فرهیختگان در سخنانی از تغییر رویکرد این روزنامه ابراز خرسندی کرد و گفت: «داشتن تفکری آزاد، وسعت نظر و سعه صدر از ویژگی‌های گروه جوان و جدید اهالی تنها رسانه کاغذی دانشگاه آزاد اسلامی است.»


وی با بیان اینکه روزنامه فرهیختگان جریده خاص دانشگاه آزاد اسلامی است افزود: «حضانت این روزنامه به اعتبار دانشگاه می‌افزاید.»


شمس گفت: «محتویات این روزنامه اعم از اخبار و اطلاعات خاصه دانشگاه آزاد و همه دیدگاه‌هایی که کل جامعه را در بر می‌گیرد همه بر اعتبار دانشگاه تاثیرگذار است.»


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با قدردانی از اهالی روزنامه فرهیختگان خطاب به مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استان تهران اظهار کرد: «روزنامه فرهیختگان را از خودمان بدانیم چراکه بخش مهمی از مسئولیت‌های ما را به دوش می‌کشد.»


شمس گفت: «امروز دانشگاه آزاد اسلامی پس از ۳۴ سال فعالیت آموزشی با داشتن بالا‌ترین موفقیت‌ها و با پتانسیل جهانی شدن نیاز به معرفی و تبلیغ درست و واقعی دارد و این مهم بواسطه روابط عمومی‌ها و از طریق روزنامه فرهیختگان می‌تواند به نحو تاثیرگذاری انجام پذیرد.»


وی افزود: «کمک به روزنامه فرهیختگان کمک به خودمان است و بالعکس.»


ایمانجانی: رسانه یک ابزار قدرت است


سرپرست روزنامه فرهیختگان نیز در جمع مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تاکید بر مخاطب‌شناسی روزنامه گفت: «روزنامه باید ذائقه مخاطب خود را بشناسد و از طرفی باید فلسفه وجودی خود را بداند و بر این اساس تولید کند.»


محمدامین ایمانجانی تاکید کرد: «اگر روزنامه بتواند محتوایش را به ذائقه مخاطب نزدیک‌تر کند موفق عمل کرده است.»


ایمانجانی اذعان کرد: «چهره سازی یکی از تکنیک‌های روزنامه نگاری است و از آنجایی‌که رسانه یک ابزار قدرت است می‌تواند بالا‌ترین تاثیر را بر افکار عمومی داشته باشد.»


شمس: امروز دانشگاه آزاد اسلامی پس از ۳۴ سال فعالیت آموزشی با داشتن بالا‌ترین موفقیت‌ها و با پتانسیل جهانی شدن نیاز به معرفی و تبلیغ درست و واقعی دارد و این مهم بواسطه روابط عمومی‌ها و از طریق روزنامه فرهیختگان می‌تواند به نحو تاثیر گذاری انجام پذیرد

وی اظهار کرد: «در مدت کوتاهی که مسئولیت این روزنامه بر دوش من و همکارانم قرار گرفت سعی ما بر این بود که روش و رویکرد جدیدی را در تولید و محتواسازی گزارش‌ها و مطالب داشته باشیم.»


سرپرست روزنامه فرهیختگان با بیان اینکه اکنون ۷۵ درصد محتوای روزنامه فرهیختگان تولید خود روزنامه است، افزود: «با توجه به گستردگی میدان عمل و بنا به وظایف ذاتی روزنامه‌نگاری و با هدف نزدیک شدن به ذائقه مخاطبان با بهره‌گیری از روش‌های محتواسازی گزارش محور و تفصیلی محور توانستیم ارتباط موثری با گروه‌های متفاوت مخاطب از جمله رسانه‌های دیگر برقرار کنیم.»


وی خطاب به مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی گفت: «ما شما را همکاران خود می‌دانیم که با دیدگاه‌های فکری مختلف می‌توانید مشارکت حداکثری در تولید محتوای این روزنامه داشته باشید.»


ایمانجانی یادآور شد: «همواره از دیدگاه انتقادی شما در راستای سازندگی و تعالی روزنامه استقبال می‌کنیم.»


وی با توجه به ظرفیت‌های علمی بالای واحدهای دانشگاه دانشگاه آزاد به ویژه در واحدهای استان تهران تصریح کرد: «تعامل روزنامه با دانشگاه بر عهده روابط عمومی‌هاست.»


سرپرست روزنامه فرهیختگان گفت: «چهره سازی استادان و دانشجویان نخبه و مخترع، معرفی امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی واحدهای دانشگاهی، معرفی کانون‌های فرهنگی، نشریات دانشجویی، توانمندی‌ها و موفقیت‌های ملی و بین المللی، معرفی دانش آموختگانی که پس از فراغت از تحصیل در داخل و خارج از کشور درخشیده اند با همکاری روابط عمومی واحدهای دانشگاهی با روزنامه امکان پذیر است و ما هم بنا بر وظیفه ذاتی و تعهد حرفه‌ایمان می‌توانیم تریبون اصلی این دانشگاه باشیم.»
مدیران روابط عمومی، بازوان اصلی روزنامه فرهیختگان


مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران هم اظهار کرد: «روزنامه فرهیختگان با شیوه متفاوتی که در پیش گرفته، بی‌شک می‌تواند در کیفی سازی محتوای روزنامه گام موثری بردارد.»


دکتر محمد مطیعی گفت: «با نگاه انتقادی و در عین حال با هدف تعاملی گسترده بین روابط عمومی و روزنامه این جلسه را برگزار کردیم چراکه اعتقاد ما بر این است که نقد همواره سازنده است.»


وی تاکید کرد: «رابطه مدیران روابط عمومی و روزنامه فرهیختگان باید رابطه‌ای صمیمانه و با احساس مسئولیت بیشتری نسبت به گذشته باشد چراکه روزنامه فرهیختگان روزنامه ما دانشگاه آزادی‌هاست و در عین حال روزنامه آحاد مردمی است که سهم بسزایی در شکل‌گیری این دانشگاه از بدو راه اندازی و تداوم آن در ۳۴ سال گذشته داشته‌اند. »


انتهای پیام/

ارسال نظر