صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
در گفت‌و‌گو با آنا

مدیر عامل سایپا: همیشه از جلالی حمایت کرده‌ام/ دیگر البرزی نیستیم

بیت الله رضایی گفت: شایعاتی که درباره مخالفت من با حضور مجید جلالی در سایپا منتشر شده است را تکذیب می کنم.
کد خبر : 19553

مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار داشت: «در فصل آینده بازی هایمان را در استان البرز برگزار نمی کنیم چرا که مدیران ورزشی این استان‌ هیچ گونه همکاری با ما نداشتند و با سایپا به مثابه یک تیم غریبه رفتار می کردند.»


رضایی با اشاره به صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز مبنی بر لزوم حضور یکی از مسئولان این استان در هیات مدیره باشگاه سایپا اظهار داشت: «چنین چیزی امکان ندارد. متاسفانه گل محمدی توقع دارد که وی عضو هیات مدیره سایپا شود در حالی که پایه و اساس سایپا متعلق به استان تهران است و ربطی به استان البرز ندارد.»


وی افزود: «ما برای هر بازی 25 میلیون تومان به مسئولان ورزش البرز پرداخت می کردیم. زمانی که هیچ امکاناتی در اختیاز ما نیست چه لزومی دارد که این مبلغ را پرداخت کنیم. در تهران با این مبلغ می توانیم 3 تا 4 بازی را میزبانی کنیم. ضمن این که هیچ گاه در البرز میزبان بودن را حس نکردیم. زمانی که شیشه های اتوبوس حامل بازیکنان و مربیان ما را شکستند، دیگر صحبت از میزبانی معنا ندارد. بارها مسئولان ورزش البرز ما را تهدید کردند در صورت نپرداختن مبلغ مورد نظرشان، اجازه بازی در ورزشگاه انقلاب را به ما نمی دهند. آیا کار آنها تعامل است؟»


مدیرعامل سایپا درباره این مطلب که اجازه مدیرکل ورزش و جوانان برای خروج این تیم از استان البرز لازم است، اظهار داشت: «اگر در این مورد سندی کتبی و معتبر وجود دارد، مایلم که آن را ببینم. اگر هم چنین چیزی وجود ندارد پس نباید حرفی درباره آن زد.»


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دلیل مخالفت شما با حضور مجید جلالی در سایپا چه بوده است؟ گفت: «چنین چیزی واقعیت ندارد. من همیشه یکی از حامیان جلالی بوده‌ام. وی یکی از مربیان بااخلاق فوتبال کشورمان است و دلیلی ندارد با این مربی قطع همکاری کنیم.»


رضایی ضمن تایید مذاکره با دو مربی خارجی و داخلی گفت: «پس از این که جلالی استعفایش را به هیات مدیره داد، با یک مربی خارجی و یکی مربی داخلی مذاکره کردیم تا در صورتی که هیات مدیره با استعفای جلالی موافقت کرد فرصت سوزی نکرده باشیم.»


مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سوال که آیا سفر جلالی به ارمنستان بدون هماهنگی با او بوده‌ است نیز اظهار داشت: «خیر، این هم یکی دیگر از شایعاتی‌ است که از من نقل قول کرده‌اند. اتفاقا قرار بود در این سفر جلالی را همراهی کنم که بنا به دلایلی میسر نشد.»


وی درباره خرید برند باشگاه پرسپولیس توسط سایپا گفت: «این مطلب در حوزه اختیارات و وظایف من نیست و مدیران ارشد سایپا باید درباره آن اظهارنظر کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر