صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
در مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست واحد مشهد عنوان شد :

مهمترین وظیفه حراست در دانشگاه ها صیانت از سرمایه های فکری و معنوی است

مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور جنعی از مسئولان دانشگاهی برگزار و علی اصغر فانی به عنوان مسئول جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد معرفی شد.
کد خبر : 19543

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس واحد مشهد در این مراسم، امانتداری و حفظ حریم خصوصی افراد را مهم دانست و گفت: حفظ آبروی مسلمان وظیفه شرعی و عقلی همگان است که این امر در حراست از اهمیت بیشتری برخوردار است.


عباس شیخ الاسلامی با اشاره به اینکه هدف ما در دانشگاه توسعه علمی فرهنگی و نشاط سیاسی است و امنیتی نیست، افزود: البته این امر اقتضای فضای دانشگاه است که اساتید و دانشجویان آزادی بیان داشته و تفکرات مختلف را بیان کنند و حراست نیز بتواند نگاه ها را به هم نزدیک کند.


وی بر حفظ کرامت دانشگاهیان و ارج نهادن به نظرات دانشجویان تاکید کرد و گفت : ما باید با بالا بردن قدرت تحمل خود با خوش اخلاقی با دانشجوی برخورد کنیم.


حسنعلی زمانی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حراست دانشگاه نقش مهمی در امنیت اساتید، دانشجویان و کارکنان دارد که این امر مهم بر عهده مسئولان با درایت حراست نهاده شده که امیدواریم به خوبی انجام پذیرد .








اسدی: اکنون تعداد 9 هزار نفر در مجموعه های حفاظت فیزیکی، پرسنل، اسناد و آی تی و پزشکی در دانشگاه های آزاد اسلامی کشور فعالیت دارند

سلطانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی هم نقش حراست را در اداره دانشگاه مهم دانست و از تدبر و حکمت و سعه صدر مسئولین حراست تقدیر کرد .


در ادامه اسدی معاون حراست دفتر مرکزی تهران با بیان اینکه صحت و امنیت مقولات مجهولی است که تا مشکلی پیش نیاید دیده نمی شود، گفت: وظیفه حراست صیانت از مجموعه دانشگاه و سرمایه های معنوی و مادی آن است که باید با نظارت بیشتر از وقوع اتفاقات پیشگیری کرد.


وی گفت: اکنون تعداد 9 هزار نفر در مجموعه های حفاظت فیزیکی، پرسنل، اسناد و آی تی و پزشکی در دانشگاه های آزاد اسلامی کشور فعالیت دارند.


فتاحی مدیر کل حراست استان خراسان رضوی با بیان اینکه شیوه رفتاری حراست باید با رفتار و گفتاری ارزشی همراه باشد که اعتماد مخاطبین را کسب کنند ، افزود: حراست باید زینت هر مجموعه باشد تا همه به عنوان مامن و پناهگاه به آنجا بنگرند.


در ادامه مظاهری رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل اطلاعات استان خراسان رضوی، دکتر اشرف زاده معاون آموزشی و حجت الاسلام رسولی معاون فرهنگی اجتماعی واحد مشهد طی سخنانی ضمن تقدیر از مسئولین حراست، در رابطه با نقش حساس حراست در دانشگاه به بیان مطالبی پرداختند و بر برقراری و حفظ آرامش محیط دانشگاه و ایجاد فضائی امن و آرام برای دانشجویان ، اساتید و کارکنان تاکید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر