صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
سرلشکر حسنی سعدی:

امیر رزمی تا آخرین روز جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشت

جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: امیر رزمی تا آخرین روز جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشت و ایستادگی بانه را مرهون رشادت‌های این امیر بزرگوار هستیم.
کد خبر : 195348

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرلشکر حسنی سعدی در مراسم تشییع پیکر مرحوم امیر سرتیپ علی رزمی از پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در روزگارانی که فرمان اعزام فرماندهان به مناطق عملیاتی بانه صادر شده بود امیر رزمی داوطلبانه راهی این مناطق شد و به صورت مداوم در این مناطق عملیاتی حضور داشت.


جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با یادآوری اینکه ایستادگی بانه را مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های امیر رزمی هستیم، افزود: این فرمانده با غیرت زمان جنگ به صورت مداوم ۶ ماه در منطقه عملیاتی بود و حتی یک بار هم برای دیدار و ملاقات خانواده خود به مرخصی نیامده بود تا اینکه از نیروی زمینی به او ابلاغ شد تا به تهران آمده و به دیدار خانواده خود برود و او پس از این دیدار کوتاه مجددا به مناطق عملیاتی بازگشت.


وی غیرت امیر رزمی را زبانزد دانست و گفت: بنده از مهر سال ۱۳۶۰ از نزدیک با این امیر بزرگوار آشنا شدم و او در عملیات‌های مختلف سر بلند و سرافراز بیرون آمد.


حسنی سعدی با بیان اینکه امیر رزمی در عملیات فتح‌المبین با وجود محدودیت‌های آن زمان حماسه آفرید، گفت: امیر رزمی تا پایان جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشت و پس از عملیات موفق فتح المبین در عملیات بیت‌المقدس که ۲۶ روز به طول انجامید شرکت داشت و بعد از آن نیز در عملیات رمضان و محرم فرماندهی کرد و تا آخرین روز جنگ در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر