صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
در گفت‌وگو با آنا

یحیی گل‌محمدی: از دست دادن محمدی شوک‌آور بود/ از تهدیدها فرصت می‌سازیم

سرمربی تراکتورسازی گفت:به آینده نگاه مثبتی داریم و سعی می‌کنیم از تهدیدها فرصت بسازیم.
کد خبر : 195226

یحیی گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص وضعیت تیم تراکتورسازی گفت: «اردوی آماده سازی خوبی را در تهران برگزار کردیم. همه چیز بر اساس برنامه پیش رفت. بازی‌های تدارکاتی در این اردو برای شناخت بازیکنان تیم ما خیلی مهم بود. بر روی بازی‌های تدارکاتی برای شناخت بازیکنان حساب باز کرده بودیم در اردوی تهران به هدف‌های خودمان رسیدیم. فقط از اینکه هادی محمدی را از دست دادیم واقعا شوک آور است و از این بابت ناراحتیم.»


وی افزود: «در بازی‌های تدارکاتی که در این اردو انجام دادیم دنبال نتیجه گرفتن نبودیم، کما اینکه همزمان با بازی‌های دوستانه تمرینات سختی را برگزار می‌کردیم اما به اهداف خود رسیدیم.»


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد حضور همزمان یاران باتجربه و جوان در ترکیب تیم بیان کرد: «ما در برابر توجهی که به یاران جوان و داشته‌هایمان می‌کنیم انتظار داریم آنان روی فوتبال خود تمرکز کرده و بتوانند پیشرفت کنند. فکر می‌کنم جوانان باید تحت فشار بیشتری قرار بگیرند و از فرصتی که کادرفنی در اختیار آنها قرار می‌دهد به نحو احسن استفاده کنند.»


وی درخصوص قرعه سخت تیمش در هفته‌های ابتدایی لیگ هفدهم و مصاف با پرسپولیس در هفته دوم این رقابت‌ها گفت: «ما با توجه به تغییراتی که داشتیم نیاز به زمان داریم تا بتوانیم به شرایط مطلوب برسیم ولی باید این وضعیت را قبول کرده و با این شرایط بجنگیم. ما به آینده نگاه مثبتی داریم و سعی می‌کنیم از این تهدیدها فرصت بسازیم.»


گل محمدی با بیان اینکه مسئولین باشگاه به دنبال حل مشکل سینا عشوری هستند، توضیح داد: «عشوری باتوجه به جراحی سنگینی که انجام داده بود کمی از نظر بدنی نسبت به سایر بچه‌ها عقب است و ما تلاش می‌کنیم از نظر بدنی او را به سطح ایده‌آل برسانیم. اگر مشکل عشوری حل شود و از نظر بدنی هم بتواند خودش را آماده کند، کمک خوبی برای تراکتورسازی خواهد بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر