صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۶

اظهارنظر جالب ترامپ درباره دعوت پوتین به آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت، از پوتین برای حضور در کاخ سفید دعوت خواهد کرد، اما اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست.
کد خبر : 194775

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رویترز، دونالد ترامپ، که در حال مقابله با ادعاها در مورد روابط ستاد انتخاباتی‌اش با مسکو است گفت، از ولادیمیر پوتین، همتای روس خود برای حضور در کاخ سفید دعوت خواهد کرد، اما اضافه کرد که اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست.


رئیس‌جمهوری جمهوری‌خواه آمریکا هفته گذشته با انتقاد تند دموکرات‌ها مواجه شد که وی را متهم کردند در جریان دیدار با رئیس‌جمهوری روسیه در حاشیه نشست گروه 20 در آلمان به اندازه کافی به پوتین در مورد دخالت در انتخابات 2016 آمریکا فشار وارد نکرده است.


اتهامات در مورد دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و ارتباطات ستاد انتخاباتی ترامپ با مسکو بر ماه‌های ابتدایی ریاس جمهوری ترامپ سایه افکنده است. روسیه هرگونه دخالتی را رد می‌کند. ترامپ هم گفته هیچ‌گونه تبانی‌ای در کار نبوده است.


ترامپ این سخنان را در دفاع از پسر بزرگش که گفته می‌شود در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال 2016 با یک وکیل روسی دیدار داشته بیان کرد.


وی روز چهارشنبه به رویترز گفت، تا همین اواخر اطلاعی در مورد دیدار پسرش با وکیل روسی نداشته است. اما بعدا در اواخر همان روز به خبرنگاران گفت که «در واقع شاید در برخی موارد به آن (دیدار) اشاره شده بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر