صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
سردار عراقی

تدابیر رهبر معظم انقلاب و حضور مستشاری رزمندگان ایرانی نقشه‌های شکست سوریه و عراق را به هم ریخت

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب و حضور مستشاری رزمندگان ایرانی نقشه‌های استکبار برای شکست سوریه و عراق را به هم ریخت.
کد خبر : 194308

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ عبدالله عراقی صبح امروز در همایش گرامیداشت روز پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای نیروهای مسلح طی سخنانی اظهار کرد: سوم شوال به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ اسلام به‌ویژه در تاریخ شیعه برجسته است. در این روز جنگ خندق در حالی صورت گرفت که اسلام در غربت بود و جهان کفر آن روز همگی بسیج شدند تا تکلیف اسلام را یکسره کنند. آنها نیروی بسیار عظیمی را فراهم کردند و به سمت مدینه راهی شدند اما جناب سلمان فارسی که افتخار ما ایرانی‌هاست، پیشنهاد حفر خندق را مطرح کرد و با اجرای این پیشنهاد کفار پشت خندق زمین‌گیر شدند.


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: زمانی که یکی از خبیث‌ترین کفار به میدان آمد پیامبر اسلام سه مرتبه از لشکریان خواست تا کسی به مبارزه با او برود و هر سه مرتبه حضرت علی(ع) درخواست پیامبر را اجابت کرد و این کافر را به درک واصل کرد.


وی با بیان اینکه بعضی وقت‌ها کشته شدن یک نفر در جبهه کفر باعث تزلزل در آن جبهه می‌شود، خاطرنشان کرد: قوی‌ترین تحلیل‌گران سیاسی و نظامی می‌گفتند سوریه و عراق بیش از شش ماه نمی‌توانند در برابر داعش مقاومت کنند اما به لطف تدابیر رهبر معظم انقلاب و حضور مستشاری رزمندگان ایرانی و به‌ویژه حاج قاسم سلیمانی این نقشه آنان با شکست مواجه شد.


سردار عراقی افزود: لانه‌های عنکبوتی تروریست‌ها یکی پس از دیگری به هم خواهد ریخت البته به شرطی که ما دینداری و پایداری برای ارزش‌ها را حفظ کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر