صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۶

کودتا در تشکیلات داعش

منابع خبری اعلام کردند به‌دنبال انتشار خبر کشته شدن رهبر داعش در تل‌عفر، عناصر این گروه تروریستی در غرب موصل به جان هم افتادند.
کد خبر : 194182

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه سومریه‌نیوز، یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد به‌دنبال اعلام خبر کشته شدن ابوبکر بغدادی، تل‌عفر واقع در غرب موصل شاهد کودتای داخلی داعش است. در این میان تعداد زیادی از هواداران بغدادی بازداشت شده‌اند.


این منبع افزود: «در اطراف تل‌عفر درگیری‌های زیادی میان عناصر داعش مشاهده شده است، داعشی‌هایی که منتظر شنیدن خبر کشته شدن رهبرشان بودند تا به سرکوب مخالفان داعش بپردازند.»


وی با بیان اینکه در بیشتر مناطق تل‌عفر بازداشت‌های گسترده‌‌ای علیه هواداران بغدادی به راه افتاده است تصریح کرد: «این بازداشت‌ها از سوی رهبران عربی و خارجی‌ای انجام می‌شود که قدرت نفوذ دارند و در تلاشند تا تسلط خود را بر باقی نیروهای داعش نشان دهند.»


یک منبع محلی در استان نینوا امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد در پیام جدید داعش که بسیار کوتاه است و در تل‌عفر واقع در غرب موصل منتشر شده بدون بیان هیچ‌گونه جزئیاتی، تنها خبر کشته شدن ابوبکر بغدادی اعلام شده است.


این منبع که خواست نامش فاش نشود تاکید کرد: «داعش در پیام خود اعلام کرده است که به‌زودی خلیفه جدید را معرفی می‌کند و از عناصر مسلح خود خواسته است تا سنگرهای خلافت را حفظ کنند و به مشکلات پیچیده داخلی در بازه زمانی کنونی دامن نزنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر