صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۸ - ۲۰ تير ۱۳۹۶

محمد طاهری: حق پخش تلویزیونی حق‌مان است و باید به آن برسیم

طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر به موضوع حق پخش تلویزیونی توجه نشود بدون شک فوتبال کشور آسیب می‌ بیند.
کد خبر : 194148

به گزارش گروه ورزشی آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران گفت: «فوتبال نیازمند این است که قدرت داشته باشد و با تمام قوا به برنامه های خود برسد. در این چند سال متاسفانه این موضوع کم رنگ شده و حق و حقوقی که می توانستیم از حق پخش تلویزیونی دریافت کنیم تا گردش مالی باشگاهها با مشکل مواجه نشود، در اختیار نداشتیم.»


وی ادامه داد: «فدراسیون فوتبال از یک طرف و باشگاهها از طرف دیگر باید به حق خود از لحاظ حق پخش تلویزیونی برسند. چرا که هر کدام از آنها با توجه به برنامه های تدارکاتی و توسعه ای که در زمینه باشگاه‌ها (برای باشگاه‌ها) و تیم های ملی و بسیار از مسائل دیگر (در بخش فدراسیون) فعالیتهای خود را انجام و هزینه های مختلفی را پرداخت می کنند.»


سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: «اگر به موضوع حق پخش تلویزیونی توجه نشود بدون شک فوتبال کشور آسیب می‌خورد و این در حالی است که حق پخش تلویزیونی در سایر کشورهای دنیا به میران 60 تا 70 درصد پرداخت می شود و این امر متاسفانه تاکنون برای ما رخ نداده است. بر همین اساس از چند وقت گذشته سرفصل موضوعات در حوزه فدراسیون فوتبال، باشگاهها، وزارت ورزش و جوانان و صدا و سیما بحث حق پخش تلویزیونی بوده است.»


وی ادامه داد: «خوشبختانه جلسات خوبی با صدا و سیما برگزار شده و به نتایجی هم رسیده ایم. اگر در روزهای آینده نتایج قطعی نشود، مطمئنا پخش مسابقات تلویزیونی با مشکل رو به رو خواهد شد. حق ما، حق پخش تلویزیونی است و نباید از این امر بگذریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر