صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۷ - ۲۰ تير ۱۳۹۶

سلطانی فر: امیدوارم تیراندازی از این فضای ملتهب خلاص شود

وزیر ورزش و جوانان گفت:امیدواریم با خلاص شدن فدراسیون تیراندازی از این فضای ملتهب دوستان تلاش کنند در تیراندازی هم در المپیک مدال بگیریم.
کد خبر : 194078

به گزارش گروه ورزشی آنا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی تیراندازی اظهار داشت: «از حضور همه عزیزان حاضر در جلسه تشکر می کنم. از اینکه مساعدت خوبی را شاهد بودیم خدا را شکر می کنم. به دادگر تبریک می‌گویم که بار سنگین فدراسیون را بر دوش می‌گیرد.»


وی افزود: «تا اینجا بحث رقابت بوده و از اینجا به بعد بحث رفاقت مطرح می شود. دادگر هم باید در این مسیر از همکاری سه نامزد دیگر استفاده کند. بعد از فراز و نشیب زیاد امیدواریم این فدراسیون از درگیری ها نجات پیدا کند.»


سلطانی فر گفت: «امیدواریم با خلاص شدن فدراسیون از این فضای ملتهب دوستان تلاش کنند علاوه بر ٤ رشته قبلی، در تیراندازی هم در المپیک مدال بگیریم.»


وی ادامه داد: «یکی از وظایف هیات‌ها این است با حمایت از این رشته بتوانیم استعدادهای خوب را شناسایی کنیم. فدراسیون نیاز به ساماندهی و احیای برخی ساختارها دارد. امیدوارم با نگاه رو به جلو اهداف تیراندازی را دنبال کنیم. تیراندازی رشته ای است که مشکلی در عرصه بین المللی ندارد و یکی از سیاست های مهم این است که به این موضوع توجه شود. یکی دیگر از تأکیدات من توجه به پیشکسوتان است تا در جهت رشد و توسعه این ورزش کمک کنند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: مسعود سلطانی فر
ارسال نظر