صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
به‎نشر به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌کند؛

جشن امضاء و خوانش مجموعه «پیامبر»؛ اثر برگزیده چهار جشنواره ملی

مدیرعامل به‎نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری جشن امضا و خوانش مجموعه هشت جلدی «پیامبر» به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با حضور «نقی سلیمانی» نویسنده این اثر خبر داد.
کد خبر : 194046

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، حسین سعیدی با بیان این که جشن امضا و خوانش این اثر در روز چهارشنبه، ۲۱ تیر ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود، اظهار کرد: فروشگاه شماره هفت به‌نشر واقع در بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر، مقابل بانک ملی میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان به حضور در این جشن فرهنگی است.


وی با اشاره به این که سلیمانی، یکی از نویسندگان موفق ادبیات کودک و نوجوان است، این نکته را نیز خاطرنشان کرد: در این مراسم، خوانش بخش‌هایی از مجموعه «پیامبر» که در قالب رمان به شرح زندگی حضرت محمد(ص) می‌پردازد، توسط نویسنده انجام می‌شود.


مدیرعامل به‎نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به این که مجموعه هشت جلدی «پیامبر» اثر برگزیده چهار جشنواره است، افزود: این اثر تاکنون در جلدهای پیش از تولد، کودکی، نوجوانی، جوانی، بزرگسالی، میانسالی یک و میانسالی دو توسط انتشارات آستان قدس رضوی در قطع وزیری منتشر شده است.


سعیدی ادامه داد: این اثر برنده لوح زرین و دیپلم افتخار از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنده جشنواره قصه‌های قرآنی در بخش رمان، برگزیده کتاب سال شهید غنی‌پور به دلیل تحقیق گسترده و پژوهش عمیق برای نگارش رمان و برنده بهترین کتاب به دلیل تحقیق جامعه و پرداخت خوب و لطیف در جشنواره کتاب سال مجله سلام بچه‌هاست.


وی یادآور شد: «خوابگردی با ۱۱ گرگ»، «امیرکبیر، هوشمندترین سیاستمدار ایرانی»، «قصه‌هایی که پیامبر گفت»، «دایره‌های کبود» و «قلب بابا توی جورابش» از دیگر آثار سلیمانی است.


شایان ذکر است ۱۸ تیر ماه، سالروز درگذشت «مهدی آذریزدی» نویسنده کودک و نوجوان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی ادبیات کودک و نوجوان ثبت شده است.


علاقه‎مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‎های سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.


انتهای پیام/

برچسب ها: انتشارات
ارسال نظر