صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴

گیلان، قهرمان تنیس روی میز بانوان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه شد

مسابقات سراسری تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه با قهرمانی تیم گیلان در اردبیل به پایان رسید.
کد خبر : 19353

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مسابقات با شرکت ۱۸ تیم از استانهای مختلف به مدت چهار روز در سالن حسین رضازاده واحد اردبیل برگزار شد.


آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران، خراسان شمالی و رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قم، کرمان، کرمانشاه، کردستان، گیلان، گلستان، مازندران، هرمزگان و یزد تیمهای حاضر در رقابت بودند.


بعد از انجام دور مقدماتی، چهار تیم گیلان، مازندران، فارس و کرمان به مرحله نهایی راه یافتند که در مسابقات پایانی تیم گیلان موفق شد با نتیجه ۳-۱ بر تیم کرمان غلبه کرده و به مقام قهرمانی برسد و کرمان در جای دوم قرار گرفت.


در دیدار رده بندی تیم مازندران در مقابل فارس صف آرایی کرد که در ‌‌نهایت تیم مازندران در یک رقابت نزدیک و نفس گیر ۳ بر ۲ بر فارس غلبه کرد و به مقام سوم رسید.


در مسابقات انفرادی نیز آناهیتا ایزدیان از یزد اول و سارا برمکی از اردبیل دوم شدند و مژده خجو از سمنان و زهرا کوهپایه از کرمان بطور مشترک سوم شدند.


رقابت‌های تنیس روی میز خواهران، آخرین مرحله از رقابت‌های کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بود که از ۱۵ اردیبهشت به میزبانی واحد اردبیل برگزار شد.


امسال به همت حوزه معاونت ورزشی دانشگاه، رقابت‌های ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در سه رشته فوتسال و والیبال برادران و تنیس روی میز خواهران در مدت ۱۸ روز به میزبانی واحد اردبیل برگزار شد.


این رقابت‌ها که با استقبال چشمگیر کارکنان و اعضای هیئت علمی واحدهای سراسر کشور مواجه شده بود در فوتسال با شرکت ۳۲ تیم، والیبال با حضور ۲۳ تیم و تنیس روی میز با شرکت ۱۸ تیم برگزار شد.


در فوتسال تیم‌های گیلان، اردبیل و تهران، در والیبال خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و مازندران و در تنیس روی میز خواهران گیلان، کرمان و مازندران رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.


در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها، کاپ‌ها و مدال‌ها از سوی مسئولان واحد اردبیل و دست اندرکاران مسابقات توزیع شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس روی میز
ارسال نظر