صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با آنا خبر داد

کارگر افغان در چاه 12 متری با معجزه زنده ماند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: کارگر افغانستانی که در اثر حفر چاه زیر خاک محبوس شده بود با یک معجزه زنده بیرون آورده شد.
کد خبر : 19335

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در این باره توضیح داد: در ساعت 18:35 دقیقه روز گذشته (جمعه) حادثه سقوط یک کارگر افغانستانی در محدوده فلکه چهارم خیابان تهرانپارس، خیابان 218 به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و دو ایستگاه به محل اعزام شدند.


وی افزود: محل این حادثه، ساختمانی در حال ساخت و در طبقه منفی یک آن کارگر 28 ساله اهل کشور افغانستان در عمق 12 متری در حال حفر چاه بود.


به گفته ملکی به دلیل نزدیک بودن دیواره این چاه به چاه کناری و رعایت نکردن فاصله ایمن، دیواره ریزش کرده و به طور کامل چاه را بسته و کارگر افغان نیز در زیر خاک محبوس شده بود.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اضافه کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات نجات را آغاز و خاک درون چاه را خارج کردند اما در کمال ناباوری مشاهده شد که کارگر 28 ساله در گوشه‌ای از انباری انتهایی چاه محبوس و بیهوش شده است.


وی گفت: کارگر افغان با معجزه‌ای زنده مانده بود و آتش‌نشانان توانستند با انجام عملیات اولیه نجات او را به هوش آورده و تحویل عوامل اورژانس دهند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ساعت پایان این عملیات را 19:50 اعلام و توصیه کرد: در هنگام حفر چاه حتما از افراد متخصص استفاده و فاصله حداقلی بین دو چاه رعایت شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: حادثه
ارسال نظر