صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۶

همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه وارنا در صنعت گردشگری

رئیس دانشگاه مدیریت وارنا بلغارستان با حضور در دانشگاه صنعتی شریف با برخی مسئولان دانشگاه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های مشترک بحث و تبادل نظر کرد.
کد خبر : 193196

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی صنعتی شریف، دکتر Thodor Radev رئیس دانشگاه مدیریت وارنا بلغارستان با حضور و بازدید از دانشگاه صنعتی شریف، با دکتر علی موقر، مدیر امور بین‌الملل، دکتر معصومیان، مشاور امور بین الملل و دکتر سپهری، استاد دانشکده مدیریت و اقتصاد دیدار کرد.


در این جلسه پس از معرفی دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه وارنا از سوی دو طرف، حاضران درباره همکاری‌های مشترک میان دو دانشگاه بحث و تبادل نظر کردند. تأسیس دوره‌های مشترک مدیریت گردشگری و هتل داری با پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه شریف، پروژه‌های مشترک در حوزه کارآفرینی و همچنین مدیریت و اقتصاد از جمله موارد مطرح شده همکاری میان دو دانشگاه بود.


به گفته دکتر Radev، رابطه نزدیک و مستحکم این دانشگاه با صنعت گردشگری، فرصت ارزشمندی برای دانشجویان دوره مشترک با این دانشگاه خواهد بود، زیرا این دانشگاه با بهترین مراکز گردشگری اروپا همکاری نزدیکی دارد.


دانشگاه وارنا در زمینه مدیریت توریسم در دنیا پیشرو است. این دانشگاه همچنین در زمینه شاخص‌های بین‌المللی همچون برنامه‌های جابه جایی استاد و دانشجو به عنوان یک دانشگاه تراز اول محسوب می‌شود. به علاوه این دانشگاه منتشرکننده تعدادی از معتبرترین مجلات بین‌المللی در حوزه مدیریت و گردشگری است که «ژورنال اروپایی مدیریت گردشگری» از جمله آن‌هاست.


انتهای پیام/

ارسال نظر