صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۶

پیام هم‌تیمی‌های طارمی برای بازگشت او به پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که قصد جدایی از این تیم را داشت به اردوی قرمزپوشان در اوکراین ملحق می‌شود.
کد خبر : 192962

به گزارش گروه ورزشی آنا، مهدی طارمی که چند روزی در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد تا مذاکرات خود را باشگاه‌های اروپایی انجام بدهد در نهایت نتوانست موافقت مسئولان باشگاه پرسپولیس را برای صدور رضایتنامه دریافت کند. او که به همراه کاروان پرسپولیس به اوکراین نرفته بود با فراهم شدن مقدمات سفرش صبح جمعه تهران را به مقصد «کیف» پایتخت اوکراین برای ملحق شدن به اردوی پرسپولیس ترک می‌کند. به نظر می‌رسد با این وجود بحث جدایی این بازیکن از پرسپولیس منتفی شده باشد.


این درحالی است که پس از دیدار دوستانه پرسپولیس، بازیکنان پرسپولیس پست های جالبی را در مورد مهدی طارمی منتشر کردند. علیرضا بیرانوند نوشت فردا (امروز) که میایی یادت باشد دستکش‌های من را هم با خودت بیاوری، یکی نوشت لامصب بلند شو بیا تیم پنالتی زن ندارد. حسین ماهینی با انتشار عکسی مشترک نوشت به قول یکی خدایا شکرت…


این طور که همبازیان مهدی خبر هم داده اند طارمی امروز باید به اردوی تیم پرسپولیس ملحق شود و گویی جدی جدی حضور مهدی طارمی در تیم پانیونیوس منتفی شده است و به نظر می رسد این به واقعیت نزدیک است چرا که سایت باشگاه پانیونیوس هم خبر تازه ای در این باره منتشر نکرده است.


در شرایطی که باشگاه های یونانی از نظر اقتصادی شرایط خوبی ندارند مشخص بود پرداخت دو میلیون یورو به مهدی طارمی که می بایست یک میلیون یورو آن را هزینه رضایتنامه می کرد برای آنها امکان پذیر نباشد! ضمن اینکه در نظر گرفتن یک میلیون یورو برای دستمزد مهدی طارمی هم این باشگاه یونانی را دچار تردیدهایی کرده بود.


آنطور که از شواهد امر پیداست مهدی طارمی باید به پرسپولیس برگردد. او یک فصل دیگر با تیم قرارداد دارد. پرسپولیسی‌ها پیش دستی کردند و با انتشار پیام‌هایی برای مهاجم تیم خود حضور دوباره مهدی در تمرینات را خوش آمد گفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر