صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۶

کشف مقادیر زیادی مواد خوراکی قاچاق در مجتمع تجاری شمال تهران

رئیس مرکز گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از کشف مقادیر زیادی کنسرو، آبمیوه، سس، زیتون، سوسیس و سایر اقلام غذایی که به طور قاچاق وارد کشور شده است در مجتمع تجاری در خیابان مقدس اردبیلی خبر داد.
کد خبر : 192777

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از صدا و سیما، بهمن حسن بیگی افزود: براساس گزارش های واصله از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مبنی بر عرضه و فروش مواد غذایی قاچاق در مجتمع تجاری شمال تهران، گشت مشترکی با حضور دستگاههای نظارتی در این محل حاضر شد.


وی گفت: در ابتدای ورود به این مجتمع با مقادیر انبوهی از آبمیوه‌های دستی و غیر بهداشتی مواجه شدیم که ظاهرا این آبمیوه‌ها به مراکز دیگر نیز عرضه می‌شد.


حسن بیگی افزود: پس از معدوم سازی این آبمیوه‌ها با مقادیر قابل توجهی مواد غذایی قاچاق و فاقد مجوز ورود از مبادی رسمی مواجه شدیم که به میزان یک وانت جمع آوری و به سازمان اموال تملیکی منتقل شد.


وی ادامه داد: پرونده این شرکت تجاری متخلف برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شد و نظر به اینکه این واحد تجاری پیش از این نیز تخلف داشته و قبلا نیز با این واحد برخورد قانونی شده است به طور قطع در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز برخورد شدیدتری با این واحد خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر