صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
در گفت‌وگو با آنا؛

شمسایی: لیگ فوتسال میدان کل‌کل و رو‌ کم‌کنی شده است/ در ایران خلاف جریان آب شنا می‌کنیم

سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت: درگیری‌های بیهوده‌ای را بین کمیته فوتسال و باشگاه‌ها شاهد هستیم که به ضرر فوتسال ملی ماست.
کد خبر : 191571

وحید شمسایی درباره لغو 4 بازی هفته اول لیگ برتر فوتسال به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «امیدوارم که دیگر شاهد رخ دادن چنین اتفاقاتی نباشیم. این اتفاقات باعث می‌شود لیگ از صلابت بیافتد. احترام گذاشتن به بازی‌های لیگ از واجبات برای تیم‌هایی است که ثبت‌نام کرده‌اند. امیدوارم آخرین هفته‌ای را پشت‌سر گذاشتیم که در آن بازی لغو می‌شود. پویایی لیگ باعث می‌شود که تماشاگران فوتسال در سالن‌های برگزاری حضوری بیشتری داشته باشند.»


او درباره احتمال انصراف تیم‌های لیگ برتری فوتسال اظهارداشت: «خدا نکند که با چنین ضایعه‌ای مواجه شویم. بزرگترین آرزوی من این است که امسال بتوانیم لیگ را با 14 تیم به پایان برسانیم. درست است که شواهد نشان می‌دهد که احتمالا یکی دو تیم انصراف می‌دهند ولی امیدوارم مسئولان این تیم‌ها از عدم حضور در رقابت‌های لیگ منصرف شوند و با قدرت در رقابت‌ها حاضر شوند.»


سرمربی تیم تاسیسات دریایی درباره اینکه علت انصراف تیم‌های لیگ برتر فوتسال را در چه می داند، تصریح کرد: «باید تعامل بین باشگاه‌ها و کمیته فوتسال برقرار شود تا همه بتوانیم در یک راستا و طبق اصولی مشخص حرکت کنیم. در این دورانی که فشار اقتصادی فراوانی روی باشگاه‌ها وجود دارد و بابت برگزاری هر مسابقه یک باشگاه متحمل هزینه‌های سنگینی می‌شود نباید شرایطی فراهم شود که مدیران باشگاه‌ها به فکر انصراف باشند.»


وی تاکید کرد: «باید دست یکایک مدیران باشگاه‌ها توسط کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال فشرده شود تا شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی باشیم. الان چیزی که کاملا در فوتسال باشگاهی حس می‌شود کل کل و رو کم کنی است. درگیری‌های بیهوده‌ای را بین کمیته فوتسال و باشگاه‌ها شاهد هستیم که به ضرر فوتسال ملی ماست.»


شمسایی در واکنش به مشکلات بیشتر مدیران باشگاه‌ها با سلیمانی دبیر کمیته فو تسال تصریح کرد: «نباید شخصی به مسائل نگاه کنیم و فردی را مقصر بدانیم. سلیمانی هم یکی از اعضای کمیته فوتسال است و در این کمیته نفرات زیادی مشغول به کار هستند که تصمیمات را به صورت کلی می‌گیرند. باشگاه‌ها باید یک قدم به سمت خواسته‌های کمیته بردارند و در مقابل هم کمیته چند قدم بردارد تا این فاصله‌ها برداشته شود و شاهد لیگی پویا باشیم.»


سرمربی تیم تاسیسات دریایی با اشاره به ناکامی اسپانیا در جام جهانی فوتسال در کلمبیا بیان داشت: «اسپانیا به جمع 4 تیم برتر فوتسال جام‌جهانی نرسید. تیمی که همواره یکی از مدعیان قهرمانی بود و در جمع بهترین‌ها حضور داشت. مسئولان فوتسال این کشور بلافاصله میزان بازی‌های باشگاهی فوتسال را افزایش دادند و بازی‌های برون مرزی بیشتری هم برای تیم ملی کشورشان درنظر گرفتند. برای آنکه بتوانند بار دیگر در جمع بهترین‌های دنبا قرار بگیرند.»


شمسایی ادامه داد: «در ایران کار کاملا برعکس اسپانیا و دیگر تیم‌های موفق فوتسال جهان است و برخلاف جریان آب شنا می‌کنیم.تیم ما به رتبه سوم جهان رسید و در رنکینگ هم به رده‌های بالاتر از ششمی حمله کرد ولی امکانات و رسیدگی‌ها به تیم ملی کمتر شد. به نحوی با تیم‌های قهرمان فوتسال در ایران برخورد می‌شود که آن تیم تصمیم به انصراف می‌گیرد. تام ایران خودرو، فولاد ماهان،‌شن‌سای ساوه انصراف دادند. امسال هم دبیری تبریز که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، تصمیم به انصراف دارد. فقط امیدوارم که به فوتسال کمک ویژه‌ای شود تا لیگ از صلابت خود خارج نشود. هر چند چشمم آب نمی‌خورد که تغییری در شرایط فعلی رخ دهد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: وحید شمسایی
ارسال نظر