صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران در مردادماه

ششمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی 25 مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود و و طی آن از روابط عمومی‌های متعهد به سرآمدی، روابط عمومی های قرار گرفته در میانه مسیر سر آمدی و نیز روابط عمومی‌های مشهور به سر آمدی تقدیر خواهد شد.
کد خبر : 191039

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط‌عمومی این آیین، هوشمند سفیدی دبیر جشنواره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با اعلام این مطلب گفت: فراخوان مشارکت در این رویداد منتشر شده و قرار است پس از برگزاری کلاس توجیهی – آموزشی برای دستگاه‌های داوطلب مشارکت در این طرح در اواخر تیرماه، از ابتدای مرداد ماه نسبت به ممیزی از روابط عمومی‌های مشهور به سر آمدی و نیز ارزیابی آثار داوطلبان دریافت نشان تعالی چهار ستاره شود.


وی افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود 100 روابط عمومی سر آمد در این طرح شرکت کنند و نهایتاً حدود 30 روابط عمومی موفق به دریافت یکی از تندیس‌های بلورین، سیمین و زیرین شوند.


دبیر این آیین با اشاره به لزوم آشنایی دست‌اندرکاران روابط عمومی‌های کشور با مفاهیم بنیادی سرآمدی در روابط عمومی گفت: در این راستا دو کارگاه آموزشی با عناوین «رهبری و مدیریت در روابط عمومی» و «اثربخش و نتیجه گرایی در ر وابط عمومی سرآمد» برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مجموعه اطلاعات این رویداد (پکیج ششمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی) در همین پایگاه خبری مراجعه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: هوشمند سفیدی
ارسال نظر