صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۶

پاسخ منفی آقای گل ایران به پیشنهاد‌های آسیایی؛ شرط عجیب طارمی برای اروپایی‌ها

شرطی که مدیر برنامه‌های مهدی طارمی برای حضور وی در تیم های اروپایی گذاشته شاید انتقال این بازیکن به فوتبال اروپا را با مشکل روبه رو کند.
کد خبر : 190837

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مهدی طارمی این روزها به مهمترین بازیکن نقل وانتقالاتی فوتبال ایران تبدیل شده‌است و در حالی که یکسال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما ترجیح می‌دهد سال قبل از جام در کشور اروپایی به فوتبالش ادامه دهد.


نکته مهم در مورد این بازیکن موافقت مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فروش این بازیکن است، چون به دلیل قراردادی که طارمی با پرسپولیس دارد پول خوبی نصیب باشگاه می‌شود.


اما برخلاف مسئولان باشگاه، برانکو تمایل زیادی برای جدایی طارمی ندارد و در آخرین مصاحبه‌اش هم اعلام کرد که دوست دارد آقای گل فصل گذشته در پرسپولیس بماند.
طارمی از کشورهایی مانند چین و قطر پیشنهاداتی دارد و تیم های این کشور‌ها که خواهان طارمی شده‌اند حاضرند مبلغ یک میلیون یورویی که باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت‌نامه وی می‌خواهد را پرداخت کنند اما وی تمایلی به رفتن به این کشورها ندارد؛ چرا که مدیربرنامه‌های ایرانی طارمی که تجربه خوب و موفقی در ترانسفر بازیکنان به تیم های اروپایی دارد به دنبال انتقال این بازیکن به یکی از تیم‌های اروپایی با عقد قرارداد یکساله به شرط داشتن حق فسخ پس از یکسال است،تا طارمی ضمن آشنایی با فوتبال اروپا، بعد از جام جهانی بتواند به یک تیم اروپایی خوب با قراردادی قابل قبول ملحق شود.


از تیم پانیونیوس یونان که مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در ان حضور دارند به عنوان مشتری اروپایی مهدی طارمی نام برده می‌شود.


به هر حال در این روز ها باید صبر کرد و دید که سرنوشت طارمی چه می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر