صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

همایش طبیعت‌گردی در واحد همدان به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی

به مناسبت 31 اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، همایش یک روزه خانوادگی طبیعت‌گردی در دامنه و ارتفاعات کوهستان الوند همدان برگزار می‌شود.
کد خبر : 19062

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: به مناسبت 31 اردیبهشت ماه سی و سومین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، کارکنان و اعضای هیات علمی واحد همدان در یک همایش یک روزه طبیعت‌گردی خانوادگی در دامنه و ارتفاعات کوهستان الوند همدان حضور خواهند داشت.


علیرضا پیرحیاتی اظهار کرد: این همایش با هدف ایجاد روحیه نشاط و تحرک در بین اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی همدان و به مناسبت گرامیداشت 31 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از 400 نفر از خانواده‌های اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.


وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این همایش که با شعار «من طبیعت پاک را دوست دارم» برگزار می شود، این است که این دانشگاه به عنوان یک نهاد علمی و تأثیرگذار در فرهنگسازی مفید به حال جامعه، همواره می‌تواند در امر حفظ منابع طبیعی و محیط پاک کوهستان، الگو باشد.



معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: از سرمایه های اصلی یک سازمان، نیروی انسانی موجود در آن سازمان است و توجه و اهتمام ویژه به این منابع انسانی می تواند در پبشبرد اهداف کلان سازمانی بسیار موثر و نقش آفرین باشد، از این رو این همایش خانوادگی طرح ریزی و برنامه ریزی شده است.


وی خاطرنشان کرد: بر اساس یک سیاست کلی، ایجاد رفاه برای کارکنان واعضای هیات علمی از دغدغه های اصلی در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و از این رو در واحد همدان نیز با تشکیل کمیته رفاهی کارکنان و با برنامه ریزی های مختلف در این کمیته برای برگزاری اردوی زیارتی و سیاحتی هماهنگی هایی به عمل آمده است.


دانشگاه آزاد اسلامی همدان با داشتن بیش از 15 هزار نفر دانشجو، 260 نفر عضو هیأت‌علمی، 300 نفر کارمند، 164 رشته و با بیش از 40 هزار نفر فارغ‌التحصیل و چهار دانشکده (علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر و معماری) و 5 مرکز آموزشی تحت پوشش در شهرستانهای استان همدان، به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری استان همدان مشغول به فعالیت است.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد همدان
ارسال نظر