صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۶

پروژه المان شهدای گمنام واحد فردوس کلنگ‌زنی شد

مراسم آغاز کار احداث المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد.
کد خبر : 190316

به گزارش خبرنگار آنا، دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: شهدا را از دست نداده ایم بلکه نَفَس امام خمینی (ره) و هدایت های آن حضرت باعث شد که ما شهدا را به دست آوریم.


دکتر علیرضا حسنی به بیان مقام و منزلت رفیع شهدا پرداخت و افزود: وقتی امام راحل در بیان عظمت شهدا می فرمایند: «افلاکیان از درک شهدا عاجزند» ما چگونه می توانیم مقام والای شهدای گرانقدر را درک کنیم.


این آزاده و جانباز سال های دفاع مقدس و حافظ کل قرآن کریم اظهار کرد: شهدا به خلوتکده الهی وارد شده و محرم اسرار الهی شده اند و به جایی رسیده اند که بالاتر از آن متصور نیست و ما از درک این مفاهیم و آن جایگاه رفیع واقعاً عاجزیم.


در پایان این جلسه حضرت حجت الاسلام و المسلمین بابایی ماهانی امام جمعه فردوس از دکتر حسنی و پیگیری های ویژه وی قدردانی کرد و کلنگ احداث المان شهدای گمنام واحد فردوس با حضور مسئولان به زمین زده شد.


در این مراسم مهندس غلامرضا آرام معاون عمرانی و مهندس غلامرضا سعیدی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند حسنی را همرامی می کردند.


امیرحسن خانی نماینده فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و رئیس شورای شهر و جمع کثیری از مردم، دانشگاهیان و مسئولان نیز در این مراسم حضور داشتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر