صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور:

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور روز جمعه برگزار خواهد شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گزارشی را درباره آمار افرادی که اقدام به انتخاب رشته برای آزمون کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ و ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور کرده‌اند، ارائه داد.
کد خبر : 18964

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ‌حسین توکلی درباره، تعداد افرادی که اقدام به انتخاب رشته برای ورود به مقطع کار‌شناسی ارشد کرده‌اند، گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام‌شده قبلی، انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۴ از ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری از از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد. تا ساعت ۸ صبح امروز، از تعداد ۴۲۹۶۸۸ داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تعداد ۸۸۰۰۲ داوطلب نسبت به انتخاب رشته و ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته اینترنتی، اقدام کرده‌اند.


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: نظر به اینکه بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده، مهلت انتخاب رشته آزمون کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۴ در پایان روز پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری پایان می‌پذیرد. بنابراین به کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته اکیدا توصیه می‌شود که ضمن مطالعه دقیق دفرچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های منتشرشده این سازمان به ویژه اطلاعیه رشته‌محل‌های جدید و برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی که از بعد از ظهر روز دوشنبه بر روی سایت سازمان قرار گرفته است، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل از میان کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کدرشته‌ امتحانی مجاز اقدام و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور کد رشته‌محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه و حداکثر تا پایان تاریخ مقرر، در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.


مشاور عالی سازمان سنجش همچنین درباره نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال ۹۴ اظهار کرد: ‌ کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای اولین آزمون استخدامی فراگیر سال ۱۳۹۴ دستگاه‌های اجرایی کشور از ساعت ۱۵ روز سه شنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری، برای مشاهده و پرینت آن بر روی سایت سازمان نسجش آموزش کشور قرار گرفته است و لذا داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون ضرورت دارد که حداکثر تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات خود از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه و نسبت به دریافت برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. اطلاعیه سازمان سنجش، درباره تاریخ پرینت کارت شرکت در این آزمون از روز یک شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، بر روی سایت سازمان قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش نیز منتشر شده است.


توکلی در پایان افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز، از تعداد ۱۹۳۴۵۹ داوطلب ثبت نام کننده، تعداد ۷۳۳۱۹ داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کرده‌اند. بر اساس برنامه زمانی پیش شده، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۹۴، در صبح جمعه اول خرداد ۱۳۹۴، در ۵۸ شهرستان و ۱۰۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری‌آزمون از ساعت ۸. ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه آغاز می‌شود و درهای ورود به جلسه آزمون راس ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد و لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه، در این جلسه حاضر شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر