صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
کاپیتان ذوب‌آهن در گفت‌وگو با آنا؛

مربی کاربلدی روی نیمکت ذوب‌آهن نشست/ من هم شنیده‌ام مظاهری با پرسپولیس مذاکره کرده‌ است

قاسم حدادی‌فر گفت: امیر قلعه‌نویی مربی کارنامه‌داری است و از اینکه به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد خیلی خوشحال هستم.
کد خبر : 188622

قاسم حدادی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن گفت: «پس از کش وقوس فراوان که خیلی هم طول کشید سرانجام امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد و از انتخاب این مربی کارنامه‌دار خیلی خوشحال هستم. قلعه نویی سال‌ها در تیم‌های مختلف مربیگری کرد و عملکرد موفقی در لیگ برتر دارد. امیدوارم در ذوب‌آهن هم بتواند نتایج خوبی را کسب کند و این تیم را به دوران اوجش برگرداند.»


کاپیتان ذوب‌آهن در مورد شرایطش بعد از سپری کردن یک دوران مصدومیت بلند مدت گفت: «من فصل گذشته دچار مصدومیت شدیدی شدم که تقریبا یک نیم فصل را از دست دادم، اما در نیم فصل دوم به تیم برگشتم و در چند بازی هم به میدان رفتم. در حال حاضر با تمریناتی که انجام دادم شرایط خوبی دارم و می‌توانم برای ذوب‌آهن به خوبی بازی کنم.»


حدادی فر در رابطه با شایعات مذاکره باشگاه پرسپولیس با رشید مظاهری افزود: «من هم چنین خبری را شنیدم اما در جریان جزئیات ماجرا نیستم. مظاهری دروازه‌بان خوبی است که سال‌ها در ذوب‌آهن به میدان رفت. امیدوارم باشگاه بتواند این بازیکن را حفظ کند.»


وی در رابطه با دلایل نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن در فصل گذشته و جدایی حسینی از این تیم گفت: «سال گذشته لیگ را خوب شروع کردیم اما رفته رفته اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم به وضعیت خوب خودمان برگردیم؛ اما گذشته‌ها دیگر تمام شد و به تاریخ پیوست و باید به فکر موفقیت ذوب‌آهن در فصل جدید باشیم.»


کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص عملکرد باشگاه در نقل وانتقالات و جذب بازیکنان جدید افزود: «باشگاه تاکنون بازیکنان خوبی را جذب کرده‌است و با برخی از بازیکنان قدیمی مثل مرتضی تبریزی هم به توافق رسید. قطعا مدیران باشگاه نقل وانتقالات را ادامه می‌دهند و مهره‌های دیگری را هم جذب می‌کنند.»


حدادی فر در رابطه با عملکرد خوب دو تیم اصفهانی در نقل وانتقالات پیش فصل و حضور دو مربی کاربلد در سپاهان و ذوب‌آهن گفت: «اصفهان در سال‌های گذشته تبدیل به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل شد اما در فصل گذشته نتوانستیم از اعتبار فوتبال اصفهان دفاع کنیم. اما در این فصل هم سپاهان و هم ذوب‌آهن عملکرد خوبی تاکنون داشته‌اند و قطعا در فصل جدید از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر