صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران :

مخالف تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم/ 3 قائم مقام متخصص به یک وزیر چابک اضافه شود

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: وزارت صنعت،‌معدن و تجارت نیازمند یک وزیر چابک و سه قائم مقام تخصصی و با اشراف کامل در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت است تا این وزارتخانه در طول عمر دولت دوازدهم با آزمون و خطاهای زیادی مواجه نشود.
کد خبر : 188614

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، سیدعلی صدری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در نشست خبری که امروز در وزارت صنعت برگزار شد، با اشاره تفکیک وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت گفت:‌ ادغام‌های وزارتخانه‌ها در دولت گذشته تجربه مفیدی را برای اقتصاد کشور در بر نداشت چراکه عملکرد 6ساله این آزمون، از خطاهای بالایی برخوردار بود.


وی ادامه داد: در دولت دوازدهم تفکیک وزارتخانه یک مسئله اساسی و بازگشت به عقب به شمار می‌آید زیرا با توجه به حجم عمری که این وزارتخانه گذرانده باید در پی بهبود شرایط آن حرکت کرد و تفکیک آن به صلاح اقتصاد نیست.


وی افزود: وزارت صنعت،‌معدن و تجارت نیازمند یک وزیر چابک و سه قائم مقام تخصصی و با اشراف کامل در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت است تا این وزارتخانه در طول عمر دولت دوازدهم با آزمون و خطاهای زیادی مواجه نشود.


صدری گفت: بر همین اساس کاملا مخالف تفکیک این وزارتخانه هستیم و باید در مدت آغاز دولت آینده،‌ ابتدا عملکرد این وزارتخانه طی ۶ سال گذشته بررسی و پایش شود تا مسیر رشد این وزارتخانه از نو تکرار نشود تا به 6 سال گذشته بازگردیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت صمت
ارسال نظر