صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
در بازدید و بررسی مسئولان عنوان شد

4 هزار مترمربع فضای جدید به دانشکده دندان‌پزشکی واحد اصفهان افزوده می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) به همراه دکتر مسعود خبیری رئیس دانشکده دندان‌پزشکی و دکتر علی پزشکی معاون عمرانی این دانشگاه 2 روز متوالی از دانشکده دندان‌پزشکی این دانشگاه بازدید کرده و راهکارهای توسعه فضاهای علمی، آموزشی، پژوهشی و درمانگاهی این دانشکده را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر : 188562

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سید محمد امیری در این بازدید به همراه رئیس دانشکده و دیگر مسئولان دانشکده دندان‌پزشکی از بخش‌های پاتولوژی، رادیولوژی، ارتودنسی تخصصی، اطفال، پروتز، جراحی، ترمیمی تخصصی و عمومی، پریو تخصصی، اتاق لیزر، کتابخانه و حوزه ریاست دانشکده بازدید کردند و افزون بر دیدار و گفت‌وگو با استادان، کارکنان و دانشجویان در جریان نظر و پیشنهادهای آنان قرار گرفت.



مقرر شد برای تسریع در فعالیت‎های آموزشی و درمانی این دانشکده با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم 4000 متر مربع فضای اختصاصی به این دانشکده اضافه و با بهینه‌سازی فضای موجود نسبت به ایجاد مرکز اورژانس دانشکده، ایجاد سایت کامپیوتر، توسعه کتابخانه و تجهیز لابراتور پروتزهای دندانی اقدام شود.



به گزارش آنــا، دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) به عنوان یکی از موفق‌ترین دانشکده‌های دندان‌پزشکی کشور پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت درمان و آموزش پزشکی در سال 1372 اقدام به پذیرش دانشجو کرد و ساختمان اولیه این دانشکده در سال 1377 با مساحت حدود 3000متر مربع افتتاح شد.



اکنون این دانشکده با دارا بودن امکانات آموزشی و کمک آموزشی مناسبی همچون 150 یونیت دندان‌پزشکی در 11 بخش عمومی و 10 بخش تخصصی، تجهیزات آزمایشگاهی و رادیوگرافی پیشرفته و فعالیت علمی و پژوهشی 62 نفر عضو هیات علمی تمام وقت و 16 نفر حق‌التدریس، 509 دانشجوی دکتری حرفه‌ای و 82 دانشجوی دکتری تخصصی دندان‌پزشکی را تحت پوشش علمی خود قرار داده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر