صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

واعظ آشتیانی: واگذاری سرخابی‌ها به خودورسازان سناریوی دولت است

مدیر عامل سابق استقلال گفت: از همان زمانی که مهدی تاج اعلام کرد استقلال و پرسپولیس را به خودروسازان واگذار کنید گفتم که این نقشه دولت است.
کد خبر : 18856

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، امیررضا واعظی آشتیانی با بیان این مطلب گفت: «این موضوع از قبل مشخص بود. مصاحبه تاج و اسلامیان را کنار هم بگذارید متوجه خواهید شد که سناریو این واگذاری توسط دولت نوشته شده و با همکاری همین آقایان پیگیری شد و به سرانجام هم رسید.»


وی افزود: «شرکت های سمند و نیوان ابتکار زیر مجموعه های سایپا و ایران خودرو هستند اما برای اینکه توجیه برای حضورشان داشته باشند با نام شرکت های زیر مجمو عه جلو آمده اند. تنها نکته ای که سر از آن در نمی‌آورم این است که خودروسازان که اعلام می کنند مشکلات مالی دارند چگونه می‌خواهند این دو تیم را ساپورت مالی کنند.»


مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال با اشاره به اقدام دولت در خرید برند سرخابی ها گفت: «دولت با انجام این کار قصد دارد از این دست به آن دست کند. اینجا نقش مجلس شورای اسلامی مهم است. باید ببینیم که مجلسی ها به دولت اجازه می دهند که این کار را انجام دهند یا خیر.در هر صورت باید منتظر باشیم تا در روزهای آینده شاهد جدال مجلس و دولت در این خصوص باشیم. باید دید که آیا مجلس می تواند از قانونش دفاع کند یا خیر.»


وی در ادامه افزود: «بر این باورم که در شرایط فعلی این دو تیم زیان‌ده هستند و به هیچ عنوان منطق اقتصادی ندارند.حالا چگونه ممکن است با توجه به شرایط مالی موجود درآمدزایی کنند.»


واعظ آشتیانی در ادامه با اشاره به ناکامی استقلال در لیگ برتر گفت:«وقتی یک باشگاه نتیجه نمی‌گیرد همه عوامل مقصرند نه فقط کادر فنی. متاسفانه در فصل گذشته کسانی بودند که ادعا می کردند مدیریت قوی دارند اما 80 میلیارد بدهی روی دست باشگاه گذاشتند. در این فصل هم افرادی آمدند که ادعا کردند 50 سال مدیر هستند. نتیجه مدیریتشان را هم مردم دیدند. پس فقط با حرف زدن نمی شود کاری را پیش برد حالا هم که فصل تمام شده می‌گویند کادر فنی مقصر است. پس شما کجای کارید. به اعتقاد من باید هیات مدیره، مدیر عامل و کادر فنی با هم استعفا می کردند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر