صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
در گفت‌و‌گو با آنا؛

واکنش عضو شورای فنی به شروط نوروزی؛ او همه هستی‌اش را از کشتی دارد حالا باید التماسش کنیم!

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: امید نوروزی اعتبارش را از حضور در تیم ملی به دست آورد اما حالا باید برای حضور دوباره اش به او التماس کنیم.
کد خبر : 187995

رحیم علی‌آبادی عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در واکنش به شرط و شروط امید نوروزی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: «حمید سوریان و امید نوروزی مدال‌آوران ما در المپیک بوده‌اند و به همین خاطر توانستند مجوز شرکت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را کسب کنند. نوروزی همه هستی‌اش را از کشتی به دست آورده و اگر اعتباری هم به دست آورده به دلیل حضورش در کشتی و تیم ملی بوده است. حالا او برای ما شرط می‌گذارد که برای حضور در تیم ملی باید به او التماس کنیم!»


وی ادامه داد: «تمام کشتی‌گیران سرباز ایران هستند و آنانی که عضو تیم ملی می‌شوند افتخاری نصیبشان شده که در تیم ملی حضور پیدا می‌کنند. نوروزی با این حرف آینده خودش را خراب کرد چرا که دوران قهرمانی در کشتی کوتاه است و هر ورزشکاری همانطور که روزگاری در اوج بوده باید روزی هم از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کند. البته کسی منکر این نمی‌شود که نوروزی روزی قهرمان ایران بوده اما روند حضور در تیم ملی از سال‌های قبل هم به همین شکل بوده که کشتی‌گیری به عضویت تیم ملی در‌می‌آمد که می‌توانست در مسابقات انتخابی همه حریفانش را شکست دهد. این روند نه تنها در مورد نوروزی بلکه در زمان ما هم بود اما نمی‌دانم چرا او به این موضوع حساسیت نشان داده است.»


علی آبادی در پاسخ به اینکه یکی دیگر از شروط نوروزی تقویت کادرفنی است، اظهار کرد: «‌این وظیفه بر عهده شورای فنی است و کسانی که در مورد کادرفنی تیم تصمیم می‌گیرند از کشتی کاران کهنه کار هستند و در این امر تخصص کافی را دارند.»



انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی فرنگی
ارسال نظر