انتشار سند استراتژیک بنیاد رودکی
به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی و امور بینالملل بنیاد رودکی، سند فوق با تشریح ماموریت و فلسفه وجودی این سازمان، چشم انداز و دورنمای بنیاد رودکی را ترسیم کرده است.
علی اکبر صفیپور، مدیرعامل بنیاد رودکی در پیشگفتار این سند، آن را حاصل 66 ماه بحث و گفت و گوعنوان کرده و افزوده است:بنیاد فرهنگی هنری رودکی به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی از نظر جایگاه قانونی، حمایتهای دولتی، هنرمندان فعال در این مجموعه و امکاناتی که در اختیار دارد از موقعیت ممتازی برخوردار است اما تاکنون به آنچه شایسته نام این بنیاد است دست پیدا نکرده است.
مدیرعامل بنیاد رودکی تاکید کرده که این مجموعه نتوانسته آنچنان که باید به خدمترسانی بپردازد و دلیل این امر را نداشتن استراتژی و سند چشمانداز میداند.
وی در این پیشگفتار تاکید کرده است: امید است فرصتی باشد تا با پیاده سازی این سند شاهد روزهای خوبی در بنیاد رودکی در کنار اهالی فرهنگ و هنر و همچنین آسان سازی مسیر تولید آثار ارزشمند و کشف و به کار گیری استعدادهای درخشان هنری در کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.
لازم به ذکر است متن «سند استراتژیک بنیاد رودکی» برای آگاهی صاحبنظران و همچنین ارایه نظر مخاطبان در سایت این بنیاد در دسترس قرار گرفته است
انتهای پیام/