صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

سرمایه‌گذاری 2200 میلیاردی بنیاد برکت در استان اردبیل

بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای محرومیت‌زدایی، اشتغالزایی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب، تا کنون نزدیک به 2200 میلیارد ریال در بخشهای مختلف اقتصادی و زیربنایی استان اردبیل سرمایه گذاری کرده است.
کد خبر : 187444

به گزارش گروه اقتصادی آنا، عارف نوروزی، مدیرعامل بنیاد برکت ضمن اعلام این خبر گفت: بخش اعظم این سرمایه‌گذاری در حوزه توانمندسازی اقتصادی انجام شده که بنیاد برکت با مشارکت در5 طرح اقتصادی بزرگ استان، زمینه اشتغال نزدیک به 4500 نفر را فراهم کرده است.


مدیرعامل بنیاد برکت افزود: 24 مدرسه، 14 مسجد و 10 پروژه زیربنایی دیگر، از سایر اقدامات بنیاد برکت در استان اردبیل است که بخش اعظم این پروژه‌ها افتتاح و تحویل شده و بخش دیگری در دست اجراست.


وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت ساخت 500 واحد مسکن محرومان در استان اردبیل را هم در دست اجرا دارد که این پروژه با تخصیص اعتبار لازم، با سرعت مناسب در حال پیشرفت است.


به گفته نوروزی، بیش از 3700 نفر از روستاییان و ساکنان مناطق محروم اردبیل تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته‌اند که از این تعداد 664 نفر از ایتام استان هستند که علاوه بر پوشش بیمه‌ای، تحت حمایت‌های مالی بنیاد برکت هم قرار دارند.


مدیرعامل بنیاد برکت، در پایان، خاطرنشان کرد: بنیاد علاوه بر تمام اقدامات ذکر شده، نزدیک به 40 میلیارد ریال هم وام قرض‌الحسنه به مردم نیازمند استان پرداخت کرده و توانسته از این طریق از مشکلات آنها گره‌گشایی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر