صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

همه اشتباه‌هایی که در نخستین پذیرایی از رقبای جهانی والیبال رخ داد/ گرانی بلیت، سردرگمی روزه‌داران و ...

با وجود کمبودهایی که در نخستین روز میزبانی ایران در لیگ جهانی ٢٠١٧ به چشم می‌آمد، شاگردان کولاکوویچ موفق شدند استارتی مقتدرانه داشته باشند و در نخستین گام بلژیک را شکست دهند.
کد خبر : 186365

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از شهروند، امسال پنجمین تجربه میزبانی والیبال ایران در لیگ جهانی است و انتظار می‌رفت که فدراسیون از تجربه‌های گذشته استفاده بهینه‌ای کند، اگرچه برگزاری بازی در امنیت کامل از نکات مثبت نخستین میزبانی ایران محسوب می‌شد.



تبعات گرانی بلیت
یکی از مواردی که برای نخستین‌بار در طول برگزاری مسابقات لیگ جهانی در سال‌های اخیر رخ داد، خالی ماندن برخی از سکوهای سالن ١٢‌هزار نفری آزادی در هنگام دیدار تیم‌ملی ایران بود. شاید از قبل می‌شد پیش‌بینی کرد که مردم با وجود علاقه‌مندی بالا به والیبال در مواجهه با بلیت ٤٠‌هزار تومانی برای حمایت از تیم‌ملی کشورشان هم دچار تردید می‌شوند. قیمت بالای بلیت مسابقات باعث شد بخشی از سکوهای سالن آزادی خالی بماند که داورزنی معتقد است باید چاره‌ای برای آن اندیشید: «تنها ٥‌هزار بلیت از ظرفیت سالن از طریق سامانه مربوطه فروخته می‌شود و بقیه به صورت رایگان در اختیار ارگان‌ها و نهادها قرار می‌گیرد. برای بازی‌های بعدی باید به فکر چاره باشیم، برای مثال ارایه بلیت نصف قیمت به نوجوانان زیر ١٢‌سال و همچنین تغییر قیمت بلیت‌ها با توجه به موقعیت صندلی‌ها ازجمله راهکارهای ماست.»
اشتباه عجیب در ماه رمضان
یکی از اتفاقات عجیب شب نخست میزبانی ایران در لیگ جهانی ٢٠١٧، پخش اذان مغرب به افق تهران چند دقیقه زودتر از زمان مقرر بود. این اشتباه عجیب باعث شد برخی از روزه‌داران دچار مشکل شوند و بعد از این‌که متوجه این اتفاق شدند، به آن معترض شوند. هیچ مسئولی هم بابت این اتفاق عجیب پاسخی نداد و مشخص نیست مسئول این اشتباه در ماه رمضان کیست.
فرانسه، میهمان ناخوانده آزادی
در شرایطی که ایران از ٣ تیم صربستان، بلژیک و آرژانتین در هفته دوم لیگ جهانی میزبانی می‌کند، در ابتدای دیدار ایران و بلژیک، پرچم کشور فرانسه در مقابل پرچم ایران روی اسکوبورد سالن آزادی نقش بسته بود. این اشتباه عجیب بعد از دقایقی رفع شد اما تصاویری که از لنز دوربین عکاس‌ها ضبط شده، پرچم فرانسه را روی اسکوبورد در هنگام عکس تیمی بلژیک نشان می‌دهد.
کنسرت ناقص
فدراسیون والیبال برای سرگرم کردن تماشاگران و ایجاد جذابیت در قبال بلیت ٤٠‌هزار تومانی برای این مسابقات، از حامد همایون یکی از خواننده‌های پاپ ایران دعوت کرده بود تا قبل از بازی برای آنها اجرای زنده داشته باشد. با این حال نه تماشاگران حاضر در سالن به خوبی صدای این خواننده را شنیدند و نه کسانی که از منزل پای گیرنده‌ها حضور داشتند. به نظر می‌رسد به دلیل سروصدای زیاد در سالن، بلندگوهای سالن آزادی مناسب برگزاری کنسرت نیست و به همین دلیل وضع جالبی با وجود دعوت از یک خواننده به وجود نیامد.



انتهای پیام/

ارسال نظر