صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

اعتراض فدراسیون‌های جهانی بادبانی و پنجگانه به تصمیم IOC

دو فدراسیون جهانی بادبانی و پنجگانه نسبت به تغییرات ایجاد شده در المپیک 2020 و کاهش سهمیه‌ها در این رقابت‌ها اعتراض کردند.
کد خبر : 186320

به گزارش گروه ورزشی آنا، کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در نشست روز جمعه خود که در لوزان سوئیس برگزار شد، تغییراتی را در برخی از ماده‌های شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک توکیو ایجاد کرد. این تغییرات که به خاطر برابری جنسیتی است، از سوی فدراسیون‌های بادبانی و پنجگانه رضایت‌بخش نبود.


فدراسیون جهانی بادبانی کاهش 30 سهمیه این رشته را در بازی‌های المپیک 2020 ناامیدکننده خواند و فدراسیون جهانی پنجگانه نیز این تصمیم را با وجود اضافه شدن میکس ناراحت‌کننده اعلام کرد.


کیم اندرسن رئیس فدراسیون جهانی بادبانی در این باره اظهار داشت: تصمیم فدراسیون جهانی 10 مدال را برای مسابقات ما در المپیک توکیو تاکید می‌کند، اما کاهش سهمیه‌ها ناامیدکننده است.


وی افزود: این کاهش سهمیه روی توانایی‌های ما برای توسعه این رشته با توجه به چشم‌انداز 2020 تاثیر می‌گذارد و حالا نیاز داریم تا در این باره تجدیدنظر شود.


با تغییرات صورت گرفته برای بازی‌های المپیک توکیو، وزنه‌برداری 64، روئینگ 24، تیراندازی 30 و کشتی 56 سهمیه خود را از دست خواهند داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر